View Full Version : BULLY


komar
19-03-2008, 18:35
Może wie ktoś o co chodzi w tym achivemencie Over the Rainbow w grze Bully: Scholarship Edition. Nie mam pojęcia co trzeba zrobić???

juve26
19-03-2008, 19:16
musisz pocalowac dwudziestu pedziow
ciezko ich troche znalezc

komar
19-03-2008, 19:19
A może ktoś wie gdzie ich trzeba szukać lub jak oni wyglądają, te "pedzie" oczywiście:)

juve26
19-03-2008, 20:23
pedzie wygladaja pedalsko :>
http://img296.imageshack.us/img296/5874/gaystudentta8.jpg

wrog
19-03-2008, 21:18
Dział noszący nazwę "Achievementy" powinien coś sugerować - przenoszę. Gejów poznajesz po tym, że dasz im kwiatka z tego co wiem.

komar
19-03-2008, 23:04
Dzięki Juve za tę fotkę, teraz wiem za kim mam sie rozglądać :)

Fighter Pl
20-03-2008, 00:37
ale tylko w grze :lol: ,żebyś się przypadkiem na ulicy za takimi nie ogladał:D hehe . Widzę,że ta gierka spoko jest :D hehe . A tak na poważnie to warto kupić tą grę? Jaka jest?

komar
20-03-2008, 20:42
Mnie się ona podoba, typowy humor Rockstar i fajnie nakreślone postaci. Takie GTA dla młodszych :) Także Fighter śmiało ją łykaj, zabawa z nią jest przednia.
p.s. achivy są nawet proste :)

Fighter Pl
20-03-2008, 21:16
Jak tylko skończe z RSV2 i Condemned 2 zabiore się za Bully:) Dzięki za podpowiedź. Pozdro Komarzysko :piwo: :piwo:

komar
21-03-2008, 15:05
Dzięki wszystkim za pomoc, znalazłem jednego "homo", ucałowałem go 20 razy i achivement unlocked :)
p.s. Zdrówko Fighter :piwo:

komar
27-03-2008, 13:58
Jeśli ktoś się na czymś zatnie, to tu jest fajny poradnik do Bullego
http://www.candiedskull.com/bully/trans.html

Kuwabra
08-04-2008, 14:51
Polecam ! Sam z tamtejszej listy rzeczy potrzebnych do 100% korzystałem :)

SliverPL
03-07-2008, 17:12
Mam problem ściołem wysztkie 3 trawniki a achiv nie wyskoczył kotoś wie co jest grane ??

Pawlok
03-07-2008, 18:05
Potem dojdzie jeszcze koszenie trawy z przed domu. Nie pamiętam dokładnie w którym rozdziale ale chyba jakoś w 4

SliverPL
05-07-2008, 17:47
Ok dzięki. Mam teraz gorszy problem achivy za zaliczenie klas nie wyskakują mam zaliczone wszystko prócz angielskiego i nic ... jakieś pomysły ??

A najciekawsze jest to że achiva Boy Grnius już mam a Keener i Teacher`s Pet są ciagle nie odblokowane ... :/

HiTMAN47
24-01-2009, 15:41
- wykonać wszystkie misje Errands
w innym poradniku napisali ze 40 - mam 41 juz ;) - ktory mowi prawde? :)

- pięć razy nie zaliczyć lekcji
tzn 5x matme czy 5 roznych np. 2 ang i reszta?

zarzykrulezzz
24-01-2009, 16:06
Errandow jest chyba 50,jeszcze zajrzyj tu:
http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=2388&page=5

i tu:
http://www.onlinecenter.pl/Poradniki-Xbox-360/Bully-Scholarship-Edition.html

Poza tym na jakichs warezach albo torrentach mozesz znalezc bardzo dobry poradnik z gry-online.

HiTMAN47
24-01-2009, 16:34
Jednak trzeba 40 - zabraklo mi tylko boxu bo poza wyzwaniem poczas fabuly to jest odzielna rzecz

Manolito
28-01-2009, 20:27
Aby ukończyć całą grę (w 100%) należy nie zaliczyć 5 lekcji. O co w tym chodzi? Należy iść na lekcję i nie wykonać tego co tzreba w określonym czasie, czy wystarczy po prostu nie iśc na wybraną lekcję.

Rayne
28-01-2009, 22:01
Aby ukończyć całą grę (w 100%) należy nie zaliczyć 5 lekcji. O co w tym chodzi? Należy iść na lekcję i nie wykonać tego co tzreba w określonym czasie, czy wystarczy po prostu nie iśc na wybraną lekcję.
Nie wykonać tego, co masz normalnie zrobić w czasie lekcji (lesson failed).

Manolito
29-01-2009, 19:13
Jeszcze jedno pytanko. Gdzie mogę znaleźć puszki z sodą zabrane pobitym przeciwnikom? Tych puszek sporo im zabrałem, ale nie wiem jak je wypić. Wciskałem wsyztskie przyciski, szukałem w ekwipunku i nie mogę zlokalizować tych puszek.

zarzykrulezzz
29-01-2009, 19:43
Nie... No stary dobry jesteś... Te puszki zbierając odrazu wypijasz (automatycznie) przyjrzyj sie co sie dzieje z paskiem zdrowia w momecie "wejśca" w taką puszke. A ile wypiłes mozesz sprawdzic gdzies w statsach, sodas drank bodajrze...

Kroolik
30-01-2009, 08:55
Tuż przy głównym wejściu do szkoły masz automat z sodą w puszkach.

HiTMAN47
30-01-2009, 12:30
Do wypica 500 puszek nalepiej zrobic tak ze ustawiamy sie do automatu naciskamy Y, potem gdy sie napije powinien stac w tej samej pozycji i trzymamy Y az wyskoczy

zarzykrulezzz
30-01-2009, 18:59
Macie moze jakiś pomysł co zrobic jak nie wpada aczik za 100% gry???
Bo przed chwila wymęczyłem to 100% i nie wpadł. To osiagniecie za 125pktow,wiec nie poddam sie tak łatwo.

EDIT: Wpadło.

Manolito
01-02-2009, 12:24
Sprawdź sobie z listą rzeczy potrzebnych do ukońćzenia gry na 100 %, może przypadkiem czegoś nie zrobiłeś. Jest kilka drobnych rzeczy, które należy zrobić, a za które nie dostaje się oddzielnego achivementa (np. nie zaliczenie 5 lekcji, kupno wszystkich ubranek, wypiecie określonej ilości puszek z sodą, przejechanie się wszystkimi kolejkami w wesołym miasteczku). Sprawdź w statsach, może tam się dowiesz czego jeszcze nie zrobiłeś.

nagarot
06-02-2009, 16:33
Ile jest właściwie wszystkich głównych misji?Skończyłem grę-po creditsach wyskoczył dodatkowy chapter z 4ma zadaniami ale i tak mi nie zaliczyło archiva za `mission acomplis..`75 GS!Teraz nie mam szans na 100%.Pozdro

Manolito
06-02-2009, 21:35
Mam pytanie. Został mi do zebrania ostani Rubber Band, który znajduje się w szkole, ale niestety za nic w świecie nie mogę go zlokalizować. Moż emi ktoś napisać w jakim miejscu on się znajduje?

zarzykrulezzz
07-02-2009, 00:00
Wiwm,ze jeden był gdzies w bibliotece,i jeden chyba na jakims balkonie. Trzeba sie wdrapac z tyłu po drabinkach na kwiatki. Ale nie jestem pewien!!!

jasiopatryk
07-02-2009, 00:35
nagrot > miałem identyczny błąd. Ukończyłem wszystkie misje a osiągniecie nie wpadło. Pozostaje zagrać od nowa.

ksips
07-02-2009, 10:00
Jest jeszcze misja z tranzystorami, która też się liczy do achieva i należy ściągnąć patcha!

Manolito
08-02-2009, 14:08
Jak można zdobyć w tej grze ubranka? Mam ich 250 i do ukończenia gry w 100% zostało mi właśnie zebranie pozostałytch ubranek i zrobienie jednej misji Errands (zresztą jest grześ jakaś mapka tych misji, bo nie wiem grze szukać?). W oby sklepach z ciuchami nic już nie ma, w szkole też nic nie mogę kupić, w szafkach znajduję wszystko tylko nie nowe ubrania. Gdzie mam to znaleźć?

RaBiT
13-07-2009, 18:21
It's All in the Wrists - mam problem z tym achrichem, nie nałacza mi się wykonałem 4 te zabawy w wesołym miasteczku i nic nawet próbowałem kilka razy, pomózcie

jasiopatryk
13-07-2009, 18:38
Co to jest achrich ? No ludzie, zacznijcie pisać po ludzku.

http://www.xbox360achievements.org/game/bully-scholarship-edition/guide/

Snake
13-07-2009, 18:41
It's All in the Wrists - mam problem z tym achrichem, nie nałacza mi się wykonałem 4 te zabawy w wesołym miasteczku i nic nawet próbowałem kilka razy, pomózcie
WTF??? Kiedy pójdziesz do szkoły??

Manolito
17-07-2009, 12:16
Mma pytanie o ukrytego pirata na jednej z wysp. Nie moge go znaleźć. Wiem gdzie on jest (przechodziłem już raz Bullego i wiem gdzie on jest), ale jego w tym miejscu nie ma. Jestem w IV Chapterze i nie ma go w ogóle. Czy jest on tylko w określonej porze, czy mogę go pokonać tylko po zakońćzeniu fabuły?

Manolito
23-07-2009, 14:44
Prosze o pomoc. Przeszedłem tą grę kiedyś i zrobiłem wszystkie osiągnięcia z wyjątkiem ostatniego (ukończenie gry w 100%). Postanowiłem zrobić tego achiva i przed chwilą ukończyłem grę i doszedłem do tych 100%, ale osiągnięcia nadal nie ma. CCo się dzieje? Miał ktoś coś takiego i wie jak rozwiązać problem?</B></I></U>

adek goku
25-07-2009, 01:11
Spróbuj porobic kilka misji ERRANDS i Achiv powininien ci wpaść. Ja tak miałem że gre skończyłem w 100% a achiva nie było i własnie kolega powiedział żebym zrobił kilka misji ERRANDS no i wpało ;)

Dawidek098
26-07-2009, 12:56
A ja mam pytanie, gdy skończę grę, to będę mógł sobie chodzić po całym terenie jeszcze? Jestem już po 2 chapterze i chyba nie rozwaliłem wszystkich dyń w noc haloween. Będzie jeszcze jakaś okazja, czy muszę od nowa grać?

zarzykrulezzz
26-07-2009, 13:14
Oczywista sprawa,że bedziesz mogł.

r1p
07-08-2009, 21:03
Jestem w 2. rozdziale, a nie wyskoczył aczik za 1. - czy komuś sie tak zdarzyło?
Jakaś porada? ;d

zarzykrulezzz
07-08-2009, 22:10
Jestem w 2. rozdziale, a nie wyskoczył aczik za 1. - czy komuś sie tak zdarzyło?
Jakaś porada? ;d
Skoro jesteś na samym początku, to wywal save'a i wyczyść kacz. Zassaj łatke. Zacznij od początku i powinno grać. W bully w kij aczikuw jest poglichtowanych wiec nie ma dobrego sposobu,żeby to ominąć jakoś specjalnie.

HiTMAN47
07-08-2009, 22:25
Ja gralem odrazu z patchem i 0 zglitowanych bylo.

zarzykrulezzz
07-08-2009, 22:39
Mnie sie ostatnie pogitchowało za 100% gry i za 125 pointsow. Ale wpadło samo z czasem...

Snake
07-08-2009, 23:14
Mi póki co tylko jeden aczik się zglitchował.
Sodalicious - dopiero jak kupiłem ponad 200 puszek wskoczył. Wiem że statsy nabijają też te znalezione ale jestem dopiero na początku 3go rozdziału więc nie ma opcji żebym ponad 100 puszek znalazł na ulicy

r1p
08-08-2009, 20:32
O dziwo jak włączyłem dzisiaj gre to odblokował się nie tylko aczik za rozdział 1. ale także pare innych glitchy ;d

Manolito
08-08-2009, 21:09
Ta gra już tak ma. Ja męczyłem się 25 godzin, aby przejść w 100% i gdy to się udało achiv nie wskoczył. Chwila rozpaczy, a potem pomsł, że może jak uruchomię grę jeszcze raz to się ida. No i się udało. W innym wypadku moje bardzo dobre zdanie o tej grze nagle by stało się baaaaardzo negatywne.

shinian
10-08-2009, 21:36
Ja w Bullym miałem tylko jednego glitcha - aczik za 100%. Wpadł po tym jak w ostatnim rozdziale zrobilem wszystkie zdjecia do albumu, nie musiałem brac sie za 3 ostatnie errand missions.

Piotrek3000
13-08-2009, 20:58
Ja żadnych glitchów nie miałem;) Grało się świetnie. 23h starczyły do 100%

Dawidek098
19-08-2009, 21:25
Mam jeszcze jedno pytanie. A mianowicie chodzi mi o tego achievementa, w którym muszę zebrać 50 kwiatów. A więc mam już 36 zebranych, ale teraz nikomu nie mogę oddać ich. Gdy chcę dać jakiejś dziewczynie to zamiast tego kwiatka cały czas jest pocałunek.. gejom też się nie da. Co mam zrobić?

adek goku
20-08-2009, 20:01
Tez się z tym głowiłem , i juz sie nawet załamałem że będę musiał gre przechodzic od nowa , ale gejom tez się da podarowac kwiata :]

Dawidek098
21-08-2009, 21:59
No i ostatnie pytanie, do 100% gry, muszę zrobić 50 errands czy tyle co do achievementa, czyli 30?

r1p
21-08-2009, 22:34
No i ostatnie pytanie, do 100% gry, muszę zrobić 50 errands czy tyle co do achievementa, czyli 30?

Z tego co wiem, to jak zrobisz wszystko inne to do 100% nie są wymagane wszystkie, ale niewiele mniej

Dawidek098
21-08-2009, 23:31
Mógłbyś to jakoś bardziej wytłumaczyć, bo nie za bardzo zrozumiałem?..

zarzykrulezzz
22-08-2009, 07:01
Chodził mu o to,że nie musisz zrobić wszystkich 50 misji errands. Tylko o kilka mniej, ja miałem chyba 47 jak wskoczyło 100% gry. Jak dobrze poszukasz to w necie znajdziesz info na temat tego,że Rockstar zrobiło tak,że gre można zaliczyć na ponad 100% ( do aczika jest wymagane tylko 100% ale możesz przekroczyć;) ).

Dawidek098
22-08-2009, 11:10
Aha, dzięki za pomoc. Mam około 85% i 5 chapter. Wszystkie znajdźki mam znalezione. No oprócz dwóch kart G%G coś tam..
A errands mam na razie 30, więc jeszcze trochę muszę zrobić.
Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Dawidek098
22-08-2009, 16:09
A do yearbook został mi tylko Tom, gdzie go mogę znaleźć? Szukałem na obszarze całej szkoły i za nic nie mogę go znaleźć..
Z góry dzięki.
Mam około 98%. 37errands, ale teraz za nie dostaję bardzo mało %. Nie wiem czy zdobędę 100%.

zarzykrulezzz
23-08-2009, 11:36
Yearbook nie jest wcale taki trudny. Cykaj foty wszystkim napotkanym młodym przechodniom, ja niektorych znalazłem w wesołym miasteczku czy poprostu na terenie miasta. Z czasem zapamiętasz każdy model postaci i będziesz robił zdjęcia tylko "nowym" przechodniom. Wpadnie prędzej czy pożniej. Co do errands to poruszaj sie po mieście po woli rowerem, bo te lubią sie pokazywac każda o danej porze. W sieci znajdziesz poradnik z gry-online, na ktorym są pokazane prawdopodobne miejscowki errandsow. Jest tam chyba też cały yearbook, więc dowiesz się jak wygląda Tom. :)

Dawidek098
23-08-2009, 11:51
A jak są te zawody bokserskie, nie? To gdy idę na tę siłownię to przy ringu nie ma żadnego niebieskiego punktu.. to oznacza, że już wcześniej wszystko zrobiłem? Bo nie pamiętam..

PAtryk
06-09-2009, 19:51
Witam mam problem , otoz przeszedlem wszystkie misje , znalazlem wszystkie rzeczy i wydaje mi sie , ze wykonalem wszystkie potrzebne rzeczy do osiagniecia 100% , a jednak zatrzymalem sie na 99,44% ...
Podam rzeczy ktore wykonalem:
-zaliczylem wszystkie misje fabularne i poboczne
-zebralem wszystkie Rubber Bandy
-zebralem wszystkie G&G Cardy
-zniszczylem wszystkie gnomy
-wygralem wszystkie wyscigi rowerowe i Go-Kartowe
-kupilem wszystkie ubrania (330)
-kupilem 100 puszek
-wypilem 500 puszek
-zrobilem wszystkie zdjecia do albumu Yearbook Photos
-zaliczylem wszystkie poziomy lekcji
-zaliczylem wszystkie poziomy prac
-pobilem najlepsze wyniki w Consumo , Nut Shots i w Monkey Fling
-zniszczylem wszystkie dynie
-zniszczylem wszystkie nagrobki
-przejechalem sie wszystkimi kolejkami
-przejechalem 100km na rowerze
-uruchomilem 20 razy alarm
-pokonalem pirata strzegacego jednego z gnomow
-zaliczylem box challenger
-zaliczylem Beat Penalty shots i Beat Keep Ups
-wykonalem 47 misji errands ,wiem ze jest ich 50 , ale tylko tyle udalo mi sie znalezc , a widzialem na filmach ze gracze mieli wykonane po 40 tych misji i mieli 100% , bardzo prosilbym o pomoc jak przejsc gre w stu procentach.

zarzykrulezzz
06-09-2009, 20:37
>PAtryk gdybyś uczynił to o czym piszesz miałbyś prawdopodobnie 100%. Poprostu coś ominąłeś. Sprawdzaj statsy i leć od nowa zadania poboczne. Nic innego nie poradzisz na Twoj problem...

Snake
27-10-2009, 21:47
Mam pytanie

Chce zrobić aczika za High Score w gierkach Consumo, Nut Shots i Monkey Fling.
Pytanie. Gdzie one są???? Na x360a.org wyczytalem ze wszystkie 3 gry sa w Wesolym Miasteczku obok namiotu z souvenir`ami ale kurde albo ja jestem slepy albo tych gier tam nie ma w 3cim chapterze. Pomoze ktos?? :)
EDIT ------
Dobra juz mam :)
No bo po co zajrzec do namiotu od razu :p

zarzykrulezzz
27-10-2009, 21:51
Nut Shots i srającą małpe masz w namiocie w ktorym kupujesz skuter i jakieś popierdołkowate stroje w wesołym miasteczku (po prawej od wejścia). Nie pamiętam czy tam jest też consumo, ale było ono napewno w jednej z wcześniejszych misji o ile dobrze pamiętam w męskim interku.

Snake
27-10-2009, 22:09
Dzieki Zarzyk ale tam w srodku sa wszystkie 3 gry + jeszcze jedna ktora do aczika nie jest brana pod uwage. Consumo i Nut Shots rekordy pobite jedynie z ta malpa mam pewne problemy. Ale spoko chwile poprobuje i wejdzie.
A tak BTW to maly glitch mi sie wdarl.
Mianowice GLASS DISMISSED w ktorym trzeba zbic 300 butelek w jednej z gier w Wesolym miasteczku wpadl mi przy.... 560 - bez komentarza :)
Na szczescie tam na jedna runde mialem nawet 40 butelek wiec nie zajelo mi to wiele czasu :)

Snake
29-10-2009, 11:24
Mam jeszcze jedno pytanie.
Chodzi mi o to czy po zakonczeniu ostatniego Chaptera będę mieć możliwość dokończenia kilku rzeczy które mi ew. zostaną do zdobycia 100%? Czy musze je zrobić teraz?

Manolito
29-10-2009, 11:37
Będzie taka możliwość

Snake
29-10-2009, 11:56
Jeszcze jedna sprawa.
Jest osiagniecie za zebranie 50 kwiatkow. Niestety laski mnie juz tak lubia ze nie musze im ich dawac zeby mnie pocalowaly. Czyli jak zebralem 10 kwiatkow to tak naprawde nie mam jak sie ich pozbyc. Probowalem trafic na komisariat, zasnac na ulicy i zostac obrabowanym i nic nadal mam te 10 kwiatkow.... Jakis pomysl?

Manolito
29-10-2009, 12:47
Ciężko coś poradzić. A może gdybyś tak lekko zniechęcił panienki do siebie? Na pewno nie będę się cieszyć jak twoja pięść wyląduje na ich pięknych twarzyczkach:)

Snake
29-10-2009, 12:53
Tak sie chyba nie da ale juz znalazlem sposob. Otoz jest tez aczik za otrzymanie calusa od 25 facetow. Wiem oblecha ale kwiaty tez pedzie przyjmuja wiec problem zniknal :)

Snake
15-03-2010, 18:58
Małe pytanie.
Chciałbym zrobić aczika za wszystkie wyścigi go-kartów. Zrobiłem wszystkie w Wesołym Miasteczku i 2 na mieście. Został mi jeden którego nigdzie nie ma. Nie mam jeszcze odblokowanej ostatniej dzielnicy miasta. Rozumiem, że tam mi się pojawi? I w którym chapterze? Jestem w 4. Pojawi się jeszcze w tym, czy dopiero w następnym?

Krzychoo
15-03-2010, 19:19
W 5 chapterze jest. Tak wnioskuje po moich aczikach, ale 100% pewnosci nie mam.

Snake
20-08-2010, 10:21
Wraca stary problem. Chciałbym ubierać 50 kwiatków tylko nikt już ich ode mnie nie chce brać. Ani pedzie ani dziewczyny. Wszyscy od razu chcą się całowac. Nie mogę też ich w żaden sposób stracić. Pobiłem kogoś, dałem się złapać a i tak nadal je miałem. Jakaś rada?

rad
21-08-2010, 13:40
jako ze nie wlicza sie on do 100% nie widze problemu, aby zrobic go na innym sejwie.

Bączek PL.
27-08-2010, 12:52
Mam problem mianowicie przeszłem wszystkie misje w grze i nie dostałem osiągnięcia tak samo jest z kwiatemi kupiłem już 100 i nic. Proszę o szybką odpowiedź.

zimzvm
27-08-2010, 12:57
jak można uzyskać odpowiedź, nie zadając pytania - pomyśl.

carl_driver
10-10-2010, 09:39
Chodzi o osiągnięcie PERFECTIONIST w poradnikupisze żeby zniszczyć wszystkie nagrobki w misji „Smash it up’” ale czy można jakoś wrócić do tej misji.

Albii
14-10-2010, 18:01
Jest napisane jak już. No i to raczej pytanie do działu "osiągnięcia".