View Full Version : Konkurs RE5


MARRRCiN
09-04-2009, 10:55
Chciałem wziąć udział w konkursie Microsoftu (w którym można wygrać czerwonego X'a i RE5). Napisałem komentarz na równo 408 znaków, wklejam go do formularza, wypełniam resztę rubryk i zonk. Po przesłani (przed ostateczną weryfikacją) ucina mój komentarz po równych 200 znakach. W regulaminie jest napisane, że może być 512 - co jest grane?

HiTMAN47
09-04-2009, 12:00
Tez tak mialem ale wydaje mi sie ze to tylko moze "miniaturka" tego co napisales.

MARRRCiN
09-04-2009, 22:03
A inni coś o tym wiedzą?

HiTMAN47
09-04-2009, 23:04
Sprawdz forum oficjalne xbox.com :)

wrog
09-04-2009, 23:20
A co chcesz Marcin wiedzieć? Tak formularz wyświetla i tyle.

MARRRCiN
10-04-2009, 00:08
Dobra, można zamknąć. Już wysłałem.

HiTMAN47
10-04-2009, 10:29
A co chcesz Marcin wiedzieć? Tak formularz wyświetla i tyle.
Tzn ze tyle co widac z nastepnym kroku jest wysylane do nich - takie uciete?

wrog
10-04-2009, 12:22
Nie wiem, chyba nie.

MARRRCiN
10-04-2009, 14:22
Bez sensu to jest. W regulaminie jest 512 znaków, to tyle można wysłać...

HiTMAN47
10-04-2009, 14:25
Wlasnie mnie tez to dziwi. Napisalem z ok 500 znakow, wyslalem, potem przegladalem sobie o tak z ciekawosci regulamin i tam pisalo ze do 500 iles tam. Moze to tylko taki maly podglad tego co napisalismy przed wyslaniem. Zobaczymy co dalej :)

Pankracy
10-04-2009, 19:29
to ma być krótka i zwięzła odpowiedź. Coś podobnego do hasła reklamowego, tylko o parę wyrazów dłuższe.

MARRRCiN
10-04-2009, 21:21
Kto tak powiedział? Czytałeś regulamin? Może być od 100 do 512 znaków, a nie "to ma być krótka i zwięzła odpowiedź" - nic takiego w regulaminie nie ma. DŻIZAS, co za ludzie - nie czytają a się mądrują.

HiTMAN47
10-04-2009, 21:25
Kolejny raz Pankracy sie popisal po slawnym poscie w temacie o osiagniech w RE5 :)

""Teraz wciskamy start i wychodzimy do menu głównego" naciskam start i nigdzie mi nie wychodzi."

MARRRCiN
10-04-2009, 21:53
Konkurs jest już zamknięty, więc temat do usunięcia.

lvizzz
10-04-2009, 22:06
:rofl:Pankracego bym usunal, pozniej topic:rofl:

TommyBoy PL
10-04-2009, 22:28
to ma być krótka i zwięzła odpowiedź. Coś podobnego do hasła reklamowego, tylko o parę wyrazów dłuższe.

Achievement Unlocked 'Troll' :)

Pujos PL
10-04-2009, 23:58
A kiedy wyniki? Jakoś w regulaminie nie wyczytałem :P

Zeratul
14-04-2009, 18:05
wlasnie... zycze OC by wygralo!

Zeratul
21-04-2009, 00:44
17 kwietnia M mial skontaktowac sie ze zwyciezca konkursu na strone o 360... skontaktowal sie z kims? I czy w tym roku mozna sie wynikow spodziewac? wrog wygrales cos?

wrog
21-04-2009, 01:44
Wyniki zapewne zachowają dla siebie i ogólnie pewnie mieli w tym konkursie jakiś cel (sprawdzenie gdzie rzeczywiście zaglądają posiadacze X360). Wydaje mi się, że mój powód zagłosowania na OC nie kwalifikował się do nagrody :]

Snake
21-04-2009, 01:51
Wrog a co żeś napisał :D No podziel się z nami tym sekretem.
"Dzięki OC budujemy wraz z Hosenem małą armię dzięki której ja przejmę władzę nad światem a Hosen nad Żubrem" :D

wrog
21-04-2009, 03:44
"Bo jestem właścicielem" czy tam adminem, coś w ten deseń.

Zeratul
21-04-2009, 05:57
IMO bzdura robic konkurs i nie oglaszac wynikow :/

crazzie
21-04-2009, 10:18
konsole pewnie dostal syn kolegi dyrektora ms

Hosen
21-04-2009, 12:20
"Bo jestem właścicielem" czy tam adminem, coś w ten deseń.

To był mój tekst :(

Zeratul
21-04-2009, 14:13
konsole pewnie dostal syn kolegi dyrektora ms
sadzisz, ze jeszcze nie ma?

crazzie
21-04-2009, 15:32
czerwonej z konkursu dla naiwnych pewnie jeszcze nie :) haha