Xbox Online Center Forum

Xbox Online Center Forum (http://forum.onlinecenter.pl/index.php)
-   Sprzęt i oprogramowanie (http://forum.onlinecenter.pl/forumdisplay.php?f=101)
-   -   Dźwięk z głośników przez TV i kompa (http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=6836)

DODO 04-05-2010 22:33

Dźwięk z głośników przez TV i kompa

Mam do Was takie pytanie, gdyż za bardzo nie znam się na tym xD.

Mam monitor z wbudowanym tunerem TV, do monitora jest podpięty komputer oraz Xbox 360. I tu zaczyna się moje pytanie. mam głośniki Logitech X-530 podłączone do komputera. Czy można by zrobić aby głośniki były podłączone równocześnie do komputera i do monitora? Chcę grać na Xbox'ie lub oglądać TV i aby mi dźwięk leciał z głośników.

Ok trochę zagmatwałem.
Monitor z tunerem - PC
- Xbox 360
- TV
Chcę podłączyć głośniki aby, gdy gram na PC dźwięk leciał z głośników oraz gdy gram na Xbox'ie dźwięk leciał z głośników bez żadnej zmiany w kablach.

Wiem, że w Internecie były już podobne tematy jednakże nigdzie nie jest do końca ten problem rozwiązany.

crazzie 04-05-2010 23:02

Odp: Dźwięk z głośników przez TV i kompa

z tego co rozumiem masz jeden monitor/telewizor (czy co to tam masz) i kilka sprzetow? no to podepnij glosniki bezposrednio pod telewizor i w czym problem?

o ile masz taka mozliwosc bo nie znam twojego telewizora-monitora ani tych logitechow

DODO 05-05-2010 13:55

Chcę aby:
grając w kompa dźwięk leciał z głośników
grając na xboxa dźwięk leciał z głośników
oglądając tv dźwięk leciał z głośników

A to wszystko bez ciągłego przełączania.

mataman 05-05-2010 17:16

Napisz coś wiecej o tym monitorotelewizorze, jaki to model ?

DODO 05-05-2010 17:37

Samsung SyncMaster T200HD

crazzie 05-05-2010 22:03

jackiem lub chinchem nie mozesz wyjsc na te glosniki?

mataman 05-05-2010 23:52

moze ale będzie musiał przełączac z monitora do kompa. Innej opcji nie widze.

SethMethod 10-05-2010 19:32