Xbox Online Center Forum

Xbox Online Center Forum (http://forum.onlinecenter.pl/index.php)
-   PlayStation Portable/Vita (http://forum.onlinecenter.pl/forumdisplay.php?f=27)
-   -   PlayStation Vita (http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=8325)

MANDo 12-02-2012 04:17

Odp: PlayStation Vita
 
A to już wiem żeby w EMPiKu nie kupować Vity :coolface:.

kbrs 12-02-2012 04:20

Odp: PlayStation Vita
 
dwoch kafli bym w to nie wlozyl, jakbym mial brac to wyszlo by mnie to troche ponad tysiaka (wersja bez 3g, z karta pamieci 16gb) wiec jak na konsole na premiere to fajna cena. chociaz chyba jednak wolalbym po prostu ps3. ceny gier to faktycznie lipa i mam nadzieje ze jeszcze spadna. ipad2 ma swoje zalety, ale do grania jednak wolalbym cos z dwiema fizycznymi galkami i przyciskami, lubie grac na moim iphonie czy na ipadzie kumpla na ktorym tez dosc sporo gralem ale jakiejs fpsy, czy tpp i to raczej nie sa zbyt wygodne. to jest idealne do internetu, pisania, filmow, muzyki czy prostych gier, vite bym rozpatrywal do stricte grania, czasem jakis internet czy inne pierdoly :f

a wg. jakichs testow to bateria w vicie trzyma dluzej niz w 3dsie na pelnym 3d, ds to juz troche staroc chociaz w pokemony czy chrono triggera bym na tym chetnie zaliczyl =p

Snake 12-02-2012 12:25

Odp: PlayStation Vita
 
Cytat:

Napisał MANDo (Post 227081)
A to już wiem żeby w EMPiKu nie kupować Vity :coolface:.

W Empiku nie pracuję od ponad pół roku :ph34r:

lukkPL 12-02-2012 17:22

Odp: PlayStation Vita
 
W każdym Saturnie, MM jest wystawiona do pogrania? Czy tylko w wybranych? Bo może bym sie przejechał jutro zobaczyć to cos, tylko sie boje, że jeszcze mnie skusi (poniekąd zapewne też z tego powodu że ma trofea - cóż choroba nie wybiera ;) lol ). Co do ceny zakupu samej konsoli to tam pół biedy, wywalisz raz na 5 lat 1k i masz konsole, tu akurat nie rozumiem narzekań ludzi. Ale ceny gier to przegięcie (choć na zavvi juz tanieją ;) ), gdyby nówki w folii były po 109 zł, wtedy mozna by pomyśleć, ale 200 to naprawdę duuuuża przesada. :/

wrog 12-02-2012 17:27

Odp: PlayStation Vita
 
Testy PlayStation Vita - lista sklepów
Miasto Sklep Adres
Bielsko-Biała Media Markt ul.Sarni Stok 2
Bydgoszcz Saturn Planet ul.Jagiellońska 39-47
Czeladź Media Markt ul.Będzińska 80
Gdańsk Media Markt ul.Złota Karczma 26
Katowice Saturn Planet ul.Chorzowska 107
Katowice Media Markt ul.Alpejska 6
Katowice Euro RTV, Trzy Stawy ul.Pułaskiego 60
Kraków Saturn Planet ul.Pawia 5
Kraków Empik, Galeria Krakowska ul.Pawia 5
Lublin Media Markt ul.Tomasza Zana 31
Łódź SOPOL Manufaktura ul.Karskiego 5
Łódź Euro RTV, Manufaktura ul.Karskiego 5
Łódź Empik ul.Karskiego 5
Poznań Media Markt ul.Szwajcarska 14
Poznań Media Markt ul.Bukowska 156
Poznań Saturn Planet Al.Solidarności 47
Poznań Terg ul.Baraniaka 8
Rumia Euro RTV, PORT Rumia ul.Grunwaldzka 108
Szczecin Media Markt ul.Mieszka I 73
Szczecin Saturn Planet Al..Niepodległości 36
Toruń Euro RTV, C.H. Bielawy ul.Olszyńska 8
Toruń Terg ul.Broniewskiego 90
Warszawa Media Markt, C.H. MARKI ul.Piłsudskigo 1
Warszawa Media Markt ul.Krakowska 61
Warszawa Media Markt ul.Ostrobramska 79
Warszawa Saturn Planet, C.H. Arkadia al. Jana Pawła II 82
Warszawa Saturn Planet ul.Złota 59
Warszawa Sony Store, C.H. Arkadia al. Jana Pawła II 82
Warszawa Saturn Planet, C.H. Blue City Al. Jerozolimskie 179
Warszawa Saturn Planet, C.H. Targówek ul.Głebocka 13
Warszawa Euro RTV, Galeria Mokotów ul.Wołoska 12
Warszawa Empik, C.H. Arkadia al. Jana Pawła II 82
Warszawa Empik, Galeria Mokotów ul.Wołoska 12
Warszawa Empik, JUNIOR ul.Marszałkowska 116/122
Warszawa Matrix, C.H. Klif ul.Okopowa 58/72
Wrocław Media Markt Plac Dominikański 3
Wrocław Media Markt ul.Karkonoska 85
Wrocław Saturn Planet ul.Legnicka 58
Wrocław Saturn Planet Plac Grunwaldzki 22
Wrocław Terg, HELICAL ul.Krzywoustego 110-120

MANDo 12-02-2012 17:40

Odp: PlayStation Vita
 
Cytat:

Napisał Snake (Post 227088)
W Empiku nie pracuję od ponad pół roku :ph34r:

A no to sorry:D, ale jak w przypadku wypożyczania gier pracownikom, a później ich sprzedawania, proceder z vita pewnie się nie różni co :rolleyes: ? Tak mnie ciekawi.

@ UP

ŁAŁ, Lublin, Vita zawitała do naszej ładnej dziury :coolface:. W pon się przejde, ale w jakichś godzinach co gimbusy będą w szkole żeby bez kolejki wbić :coolface:.

BrakTuSensuPL 12-02-2012 17:52

Odp: PlayStation Vita
 
W sumie sam sie zastanawiam nad kupnem Vity , cieszy fakt ze gry z duzej konsoli beda wydawane na Vicie bo jakos nie kreci mnie granie w gotowanie czy inne popierdolki. Jak to jest wkoncu z profilem na Vicie? Mozna miec tylko jeden ten np z duzej konsoli? Innego profilu nie zrobie? Oczywiscie wzialbym wersje z 3g mimo ze mam iPhona i moze on sluzyc za wi-fi.

mataman 12-02-2012 19:19

Odp: PlayStation Vita
 
Ale zdajesz sobie sprawę ze 3G jest tylko do przeglądarki i fejsa?


Muszę się przejść do złotych tarasów i przetestować.

BrakTuSensuPL 13-02-2012 00:00

Odp: PlayStation Vita
 
Wiem doskonale ale za dużej różnicy w cenie nie ma a ułatwienie dość spore nawet jak na sprawdzenie neta czy fejsa. Zobaczymy jak to będzie z ta Vita w sumie dużo nie podróżuje ale fajnie było by mieć coś małego do pogrania i mógłbym w sumie przeznaczyć tygodniowke na zakup tejże konsolki.

lukkPL 13-02-2012 00:23

Odp: PlayStation Vita
 
Cytat:

Napisał wrog (Post 227114)
Testy PlayStation Vita - lista sklepów
Bydgoszcz Saturn Planet ul.Jagiellońska 39-47

Dzięki :) Może jutro skoczę, zobacze.

kbrs 13-02-2012 14:31

Odp: PlayStation Vita
 
pobawilem sie dzisiaj chwile vitą, w sumie to pol godzinki ale w takich godzinach ze nikt w sklepie nie szczerzyl na mnie zebow eheh

sam sprzet wyglada fajnie, ladnie, jakosciowo bardzo dobrze, mimo tego ze pewnie juz troche tam lezy to zero sladow uzywania przez ludzi ze sklepu, a pewnie w jakiejs niedziele to jest oblegana nonstop. wyswietlacz bardzo wyrazny, kolory ostre no tutaj wszystko ok. menu dosc paskudne, nie bawilem sie w sprawdzanie wszystkiego wiec mowie tylko o ekranie tytulowym nie wyglada za ladnie, operuje sie jak na telefonie i tutaj duzy plus gry sie sprawnie wlaczaja - gram w demko, nie podoba mi sie->jeden przycisk, momentalnie glownie menu->wybieram kolejne demko i zero zwiech, spowolnien czy cos.
Najwiekszy minus to byly gry, demek sporo ale nic mnie nie przyciagnelo na dluzej, zagralem w:
modnation racer (mega dlugie loadingi),
wipeout (tutaj troche krotsze ale i tak stosunkowo dlugie)
ridge racer (sredniawa, slabe uczucie pedu, do tego ktos ustawil reczna skrzynie lol)
little deviants (zeby sie nauczyc sterowania trzeba na pewno poswiecic wiecej czasu niz te pare minut, dla mnie to bylo niegrywalne),
fifa (fifa jak to fifa, do tego niezaladna),
jakis bilard to mysle ze wersja na iphony/ipady sie niewiele od tego rozni, stardust chyba - to nawet ok bylo ale gra nie dla mnie to po chwili wylaczylem,
reality fighters - pare minut to o wiele za malo na bijatyke, gosc ktory gralem mial ludzaco podobne ciosy do balroga z sf.
motorstorm costam - zawod, sterowanie niewygodne, jezdzimy samochodzikami RC po malych trasach, nic ciekawego imo.
spodobalo mi sie gravity costam (nie moge sobie przypomniec pelnej nazwy, a w grach na ultimie tego nie ma) - to bylo calkiem ciekawe, gramy dziewczyna zywcem wyjeta z jakiegos anime, zaczynamy w ladnym miasteczku i tutorial nam pokazuje zabawy z grawitacja, wyglada to calkiem fajnie, sterowanie znosne, gra miala bardzo fajny klimat.

to tyle, wieksze wrazenie zrobila na mnie nowa nokia lumia ktora sie bawilem zanim vita sie zwolnila. windows mobile wyglada super, wszystko chodzi lalunia. jesli bedzie jakis sensowny wybor aplikacji w sklepie windowsowym to wyglada moze nie na iphone killera ale na niezla alternatywe dla np. samsunga z androidem, bo bebechy tez byly calkiem niezle.

Mr Perfect 13-02-2012 15:10

Odp: PlayStation Vita
 
no tak lepiej się powabić komóreczką dla casuali hehehe

kbrs 13-02-2012 15:24

Odp: PlayStation Vita
 
nie ma to jak byc tlukiem - 'powabić' lol

mataman 13-02-2012 19:53

Odp: PlayStation Vita
 
Na amazonie ps vita wifi+karta 8GB wychodzi ok 1100zł.

rurson 13-02-2012 21:35

Odp: PlayStation Vita
 
fajna stronka o PSV
http://www.vitasite.pl/

zimzvm 13-02-2012 23:04

Odp: PlayStation Vita
 
pograłem dziś chwilę we wrocławskim MM na PSV. sprawdziłem tylko W2048 i Motorstorm. Uncharted niestety nie był dostępny, a na tej grze najbardziej mi zależało. skoczę jeszcze jutro do Saturna w Pasażu, może tam mi się poszczęści.

sama konsola jest dość spora i masywna. przez ten kaganiec, w który była zapakowana, ciężko ocenić ciężar oraz czy dobrze leży w rękach. jakość obrazu najwyższej próby. co do gier... Motorstorm RC słabiutki jak jasna cholera. trasa całkiem przyjemnie się prezentowała, ale samochodzik wręcz koszmarnie. sterowanie analogami takie se. mało wygodne, ale zdaje się ma oddawać realizm prowadzenia takiej zabawki. słabo się sprawdza na wstępie, ale pewnie idzie się przyzwyczaić. natomiast Wipeout to klasa sama dla siebie. system seller. zagrałem jeden wyścig, bo obok jakiś gość nerwowo przebierał nogami, więc nie kazałem mu za długo czekać. niemniej jednak wystarczyło mi te parę okrążeń, by w grze z miejsca się zauroczyć. jakość grafiki i płynność powalają. naprawdę znakomita oprawa. dźwięku nie oceniam, bo nie miałem słuchawek. jedyny minus - koszmarnie długo ładował się wyścig.

podsumowując krótko - konsoli nie kupię, bo by szybko skończyła w szufladzie, podobnie do PSP. natomiast dla fanów handheldów to jest zakup obowiązkowy.

wrog 13-02-2012 23:45

Odp: PlayStation Vita
 
Cytat:

pograłem dziś chwilę we wrocławskim MM na PSV. sprawdziłem tylko W2048 i Motorstorm. Uncharted niestety nie był dostępny, a na tej grze najbardziej mi zależało. skoczę jeszcze jutro do Saturna w Pasażu, może tam mi się poszczęści.
Niestety, ale teoretycznie najlepszej gry nie da się sprawdzić - dema Uncharted brak na tych konsolkach.

zimzvm 14-02-2012 09:26

Odp: PlayStation Vita
 
uuu to słabo ze strony Sony. najważniejszy tytuł bez wersji demo ? fail.
liczę po cichu, że PSV się nie sprzeda i Sony zrobi Uncharted GA na PS3. chętnie bym w to zagrał, ale nie za przeszło 1k PLNów.

mataman 14-02-2012 10:44

Odp: PlayStation Vita
 
Liczę na to samo tylko bardziej zależy mi na wipku :D

wrog 14-02-2012 11:21

Odp: PlayStation Vita
 
Z tego co czytam, to Uncharted: GA to Uncharted bez "momentów", więc wiele się nie traci.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:50.

Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.