Xbox Online Center Forum

Xbox Online Center Forum (http://forum.onlinecenter.pl/index.php)
-   Sprzęt i oprogramowanie (http://forum.onlinecenter.pl/forumdisplay.php?f=101)
-   -   Laptop (http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=3544)

Foxter 26-11-2008 13:41

Laptop
 
moze i forum nie tematyczne, ale wiele osob ma tutaj laptopy wiec stad moje pytanie do was.

jakiej firmy modele polecacie? bo na dzien dzisiejszy dla mnie HP, toshiba i inne sa na tym sammym poziomie - nic o nich nie wiem

szukam czegos taniego do 2000
zastosowanie - podstawowe
word, exel
net
i zeby photoshop sie nie jakal :D

gry ze zrozumialych wzgledow odpadaja... wiec wali mnie to, ze laptopy do 2k maja zintegrowane karty graficzne.

osobiscie na dzien dzisiejszy sklanialbym sie do zakupu acera
http://allegro.pl/item482052889_acer...ta_bonusy.html

najlepiej laptop bez systemu...

wyprzedzajac odpowiedz sobole nie chce nic od apple :D

azurekcja 26-11-2008 17:20

Odp: Laptop
 
Ja mam Toshibe już długi czas i nie narzekam. Mója dziewczyna i kumpel mają Siemensy i są z nimi problemy w przypadku dziewczyny: upadło trochę makaronu na powiedzmy 3 klawisze na klawce i boom cała klawa dead (moja klawka dużo żarcia już wszamała i ciągle jej mało) natomiast kumplowi co jakiś czas systematycznie wyłącza się monitor i nic z tym nikt nie potrafi zrobić. Jeśli chodzi o acery to inny kumpel narzekał, na jakieś problemy z baterią i z pzegrzewaniem zbytnim.

No ale to też zależy od przypadku i od szczęścia tak jak np z xboksami, kupując 2 niemal, że indetyczne lapki w tym samym sklepie z tej samej półki jeden może chodzić XX lat drugi kilka miesięcy. Na dzień dziesiejszy polecam Toshibe.

sobol 26-11-2008 17:35

Odp: Laptop
 
Foxter moje zdanie znasz ;) a mozna znalezc naprawde niezlego MacBooka uzywanego za te pieniadze ludzie sie przesiadaja na nowe MacBooki i sprzedaja swoje starsze

crazzie 26-11-2008 17:50

Odp: Laptop
 
z Acerami bywa roznie, jedne padaja co chwila, inne sie trzymaja, ja mam swojego juz prawie 3 lata i nic zlego sie z nim nie dzialo

Popatrz sobie jeszcze na Lenovo, tez dosc ceniony sprzet a w przyjaznej cenie

wrog 26-11-2008 17:52

Odp: Laptop
 
Miałem dwie Toshiby i raczej nie narzekałem. Chociaż w drugim lapku tej firmy po roku zawiasy zaczęły straszni skrzypieć i ogólnie szybko się wizualnie postarzał (wytarta farba itd.). Od wakacji korzystam z MacBooka. Chwilę trwa przestawienie się z Windowsa i nie jest to sprzęt idealny, jak niektórzy są gotowi pisać, ale ma swoje plusy.

Gawlick 26-11-2008 18:45

Odp: Laptop
 
Jako ze w domu stoi cała gwardia laptopów to co nieco myśle ze moge powiedzieć. Sam mam fuji siemens od 2 lat (Karloz od 3 bądz 4), mój chodzi bez problemów a przeżył próbe pp czyli pizza i piwo. Karloza już się sypie ale to co on z tym wyczyniał to już swoją drogą (postrzelił go w ekran z kałacha mojego chyba nawet przez przypadek ^^ ) Siora ma asusa też wszystko śmiga bez problemów, jedynie to wentylator głośno zcasami chodzi, no ale wytrzymać w jej pokoju 3 lata to też bym wył ^^ :) Ojcu ma acera z serii limitowanej aspire cośtam cośtam cód miód i w ogóle 22 cale wyświetlacz 15 kg wagi i zero problemów. Co wiecej jest to wersja + której parametry nawet dzisiaj pozwalają sie cieszyć grami w baaardzo dobrej jakości (jak ktoś lubi...) a sprzet ma 3 lata...
Takze jak widzisz nie ma co patzrec na markę, biorąc pod uwagę awaryjnośc czy inne bzdety. Oczywiscie niektóre modele sa gorsze niz inne, ale powtarzam to chodzi bardziej o modele, nie o sama firme ;)

Foxter 27-11-2008 11:12

Odp: Laptop
 
no.. wlasnie, najwazniejsze sa modele. olac schemat serwisowania itp.

dzwignalem troche pulap i zdecyduje sie chyba na jakas toshibe z "lini" satlajn. teraz tylko seria i model :D

chyba wezme a300-1eh chociaz na zdjeciach widze, ze swieci sie jak psu jaja... no ale coz psp i ps3 mnie juz troche przyzwyczaily do takiego efektu :D

ludzie niby chwala, a gdzie indziej polecaja Asusa M51TA - byc tu madry i pisz wiersze.

EDIT. juz widze roznice... lepsza karta graficzna :D

btw. kumpel kiedys wpadl do mnie z laptopem... ale jego matryca byla deczko zjebana. tzn. pod jakims tam kontem nic nie bylo widac... to jest jakas norma zwiazana z jakimis czynnikami zewnetrznymi czy po prostu slaby model? nie czesto takie cos spotykam. na laptopie starszego wszystko ok...

raven66633 27-11-2008 11:34

Odp: Laptop
 
Ja polecam Lenovo (stary IBM), sprzęt wizualnie odstaje od konkurencji ale suport jest po prostu bajeczny. Jest to drugi model tej firmy w moim posiadaniu i jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiamk

Foxter 27-11-2008 14:56

Odp: Laptop
 
w takim razie co sadzisz o modelu SL500 z rozdz 1680?

fajnie, ze asus i ibm maja wyjscie hdmi. zawsze mozna podpiac to do tv... zreszta w moim jest wejscie takie jak do monitora to i przez taki kabel pojdzie... tylko ze trzeba kombinowac pozniej z kablami od audio.. :( bo dzwiek w laptopie.. a nie bardzo chce sie srac z kablami dodatkowymi.

Q-Jot 26-02-2009 22:45

Odp: Laptop
 
Dostałem propozycję kupna laptopa Acer Aspire 5720Z .Ma niecały rok ,niestety bez gwarancji i niczego w zestawie ,bo kupiony w Norwegii .Problem polega na tym ,że laptop ten się przegrzewa ,a czasem nie można go włączyć ,bo jest czarny ekran i trzeba próbować kilka razy .Czasem się zwiesza ,ale to przegrzewanie jest problemem największym i to nie włączanie się .Czy to trudno naprawić ? CZy to coś poważnego i kosztownego ,albo mogą z tego wynikać przyszłe komplikacje ? Pytam ,bo mogę go dostać za 1000zł ,a jest wart dużo więcej ,dość zadbany i nie katowany ,ale nie chcę się naciąć .Co o tym myślicie ?

Hosen 26-02-2009 22:48

Odp: Laptop
 
Ja bym nie brał. Jak już zacznie się sypać to tak do końca będziesz po serwisach biegał.

Habit75 26-02-2009 22:55

Odp: Laptop
 
polecam Asusa m15S wszystko ładnie śmiga (np. Photoshop). Nawet w Guitar hero można zagrać:lol: koszt ok. 2.5k

XnoniX 26-02-2009 23:14

Odp: Laptop
 
ja mam acera, wybulilem na niego 1300 zł ;)
szczerzer to nawet karty graficznej nie instalowalem bo słuzy mi do czegos innego niz gry :) toshiby maja fajny design ale takie... krowy :D z nich

Yacolek 27-02-2009 01:53

Odp: Laptop
 
Cytat:

Napisał XnoniX (Post 72622)
szczerzer to nawet karty graficznej nie instalowalem bo słuzy mi do czegos innego niz gry :)

I LOL'D!

A w temacie ? Za takie pieniądze szukaj acerów/asusów ;p Brat kupił w tygodniu jakas Beline'e o.Book za 1500, póki co sobie chwali ;p

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=553525551 o tutaj nawet ;p

Mnie naszło na netbooka, więc chyba Ci nic więcej nie doradzę prócz HP Mini/ Samsung'a NC10 ^^

XnoniX 27-02-2009 10:56

Odp: Laptop
 
co bylo smiesznego w mojej wypowiedzi ? ;)
do grania słuzy mi konsola, na lapie sobie co nieco programuje, pisze skrypty a czasem ogladam filmy... wiec nawet nie szukalem sterownikow na necie :]

Sokoov 27-02-2009 11:42

Odp: Laptop
 
Ja mam od prawie roku Lenovo 3000 N200 0769 i sobie chwalę. Dałem 1,6k bodajże i jestem w pełni zadowolony. Jak na razie żadnych problemów nie zauważyłem, no może głośno chodzący wentylatorek od jakiegoś czasu ;) Poza tym jest wszystko idealnie.

Foxter 28-02-2009 17:53

Odp: Laptop
 
jak zakladalem temat to szukalem czegos taniego do 2000. kupilem na poczatku grudnia asusa z serii m51va...za 3,2k i jestem zadowolony, nawet bardzo... smiga jak ta lala.. pierwszy raz od kilku dobrych lat ogladam filmy na kompie - tutaj mam hdmi wiec podpinam do tv :D

zawsze to wypalalem na cd i jeb do manty odtwarzajacej divxy :D

neo_angin 28-02-2009 22:22

Odp: Laptop
 
Ja mam HP Mininote, wziąłem go w listopadzie z Blueconnectem za 90zł miesiecznie na dwa lata. Rozwiązanie idealne dla mnie :)

Do grania mam konsole (4),
do pracy, jak każdy normalny człowiek, stacjonarnego kompa + jdochodzi muza, filmy i internet
a tego małego cudaka do tego, żeby sobie go wziąć do roboty i odpalić w każdej wolnej chwili, wsadzić kartę i cieszyć się z netu :)
Na stacjonarnym ma zainstalwoany zdalny pulpit i generalnie nic więcej nie potrzeba. Polecam :)

zarzykrulezzz 05-03-2009 15:56

Odp: Laptop
 
Dobra,mam pytanko chciałbym sobie w najblizszym miesiacu sprawic jakiegos laptopa takiego do 3 tysi. Czy możecie mi cos poradzic? Jedna uwaga nie chce maca zadnego. Jezeli ktos jest w temacie to prosiłbym o porade. Mam cos takiego,ale sie spie*doliło:
http://allegro.pl/item564564582_nowy...2gb_250gb.html

Bender 05-03-2009 17:43

Odp: Laptop
 
Ja mam Samsunga r510 i nie narzekam, w media można kupić za ok. 2500. Jak na cenę, ma całkiem niezłe bebechy - takie same jak na tej aukcji:
http://allegro.pl/item572828780_nowka_samsung_r510.html


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:57.

Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.