Xbox Online Center Forum

Xbox Online Center Forum (http://forum.onlinecenter.pl/index.php)
-   PlayStation Network Gaming (http://forum.onlinecenter.pl/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Ruszyła oficjalna strona klanu POL. (http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=2177)

Posnaniak_pl 06-01-2008 12:33

Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Podaję adres: www.polish-elite-team.com. Zapraszam do odwiedzania.

bolek2006 06-01-2008 12:49

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
wiemy już o tym dawno :mrgreen: pozatym ten dział jest dla klanu z tego frorum wiec troche nieodpowiednie miejsce na takie informacje 8)

Hosen 06-01-2008 13:39

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Ma zerżniętą nazwę,więc coś w tym jest :trup:

sobol 06-01-2008 15:32

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
ale :lol: ktos chyba nie doczytal do konca to jest dzial dla Polish Elite a nie dla Polish elite team
moze ktos moze to stad wywalic ? :twisted:

Gawlick 06-01-2008 16:02

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Ja chętnie bym to zrobił, ale nie mam tu mocy :(

Yacolek 06-01-2008 16:03

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
No i ta nazwa aż za bardzo kojarzy się ze starym dobrym >P< :nie:

Foxter 07-01-2008 12:51

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
z tego co wiem >P< nie zarejstrowalo nigdzie swojej nazwy... wiec ocb? :D

no ale plagiat jest. :mrgreen:

tylko zamiast POL powinno byc PET, tak jak sobol kiedys napomnial :D

wrog 07-01-2008 13:14

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
My jesteśmy Polish Elite, oni mają jeszcze Team więc niech im będzie :) >P< powstało na platformie PlayStation, ale teraz tam nie jest aktywne w żaden sposób, więc problem jeszcze mniejszy. Kto wie co będzie z nowym Socomem :)

Gawlick 07-01-2008 16:54

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Pet brzydko brzmi :)
A własnie własnie, wiem ze to nie temat o tym ale ktoś wie coś o tym sieciowym only comp.. ekhem confrontation? NIgdy nie byłem super fanem sokomów, ale tam przynajmniej była masa sprzetu :)

Spootn1k 07-01-2008 19:57

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Gdzieś czytałem (chyba w PE) ze są robione 2 socomy O_o bo niby licencja została sprzedana komuś ale coś tam sie zamotało i teraz 2 różne studia robią 2 różne socomy :lol:

Sorry za offtop

wrog 07-01-2008 20:15

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Tak, robili przynajmniej dwa. Zipper Interactive (czyli Ci co wymyślili Socoma) zabrali się za pełnoprawną czwórkę. Ktoś inny wziął się za Confrontation, który tylko będzie online. Nie wiem co się z grą stało, jakaś obsuwa pewnie.

Foxter 07-01-2008 20:18

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
do Gawlicka no powstaje sobie... a co ma byc? data premiery w EU to luty 08. ktora pewnie ulegnie zmianie. /pisalem, a w miedzy czasie odpisal wrogu/

z tego co sie orientuje mial on miec premiere pod koniec roku 07...

cos al'a WH (czyt. domyslnie dostepny na PSS) - cieszy to, ze bedzie 32 ziomkow kampilo :lol:
heheh tam to bedzie kamperstwo :D

sobol 14-01-2008 17:50

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
ale ktory ten only online czy ten od zipper'a ?

Darnok 14-01-2008 20:12

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Na stronie uczą jak nie padnąć w resie od mojego noża :>

Gawlick 14-01-2008 21:05

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
Cytat:

Napisał malysobol
ale ktory ten only online czy ten od zipper'a ?

Tylko z online. Kilkanaście mapek, sprzetu masa, bez singla. Ciekawe ile kasy będą chciec za to.

sobol 14-01-2008 23:25

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
co to jest compromitation to ja wiem tylko nie wiedzialem ktory ma sie wczesniej ukazac :D


Gawlick 14-01-2008 23:27

Odp: Ruszyła oficjalna strona klanu POL.
 
No własnie ten :) A co do ceny to sądze że max ze 110 zł bedzie na nasze. Tak jak WH zresztą :)
Tak troche oftopa chyba zrobiliśmy, za co bardzo przepraszamy :tak:


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:05.

Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.