Xbox Online Center Forum

Xbox Online Center Forum (http://forum.onlinecenter.pl/index.php)
-   Socom (http://forum.onlinecenter.pl/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Ulubiona broń (http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=43)

wrog 12-01-2005 14:56

Ulubiona broń
 
Czym najbardziej lubicie strzelać? Moje typy to M4A1 SD, 552 SD i M14 :) M14 rlz

Gaw 12-01-2005 15:00

Ulubiona broń
 
leci głównie M14, na niektórych mapkach (foxhunt, DG) poleci czasem snajpa i do tego AK-105 mi sie bardzo podoba
na duże lagi shotgun :)

Devil_2k 12-01-2005 15:57

Ulubiona broń
 
M14 , ewentualnie M4A1SD (jedyna bron, której używałem w s1 :D ) od biedy snajpa - co z tego, że od 3 miesięcy nie gram w socoma :P

c1n3k 12-01-2005 16:32

Ulubiona broń
 
The best wepon is AK-105 :!:
Fajne jest jeszcze M14, M4A1SD i HK5SD.

snakemaycry 12-01-2005 17:47

Ulubiona broń
 
M4A1. SD pierdzi raczej niż strzela. Też fajne ale jakoś wtedy nie czuje broni, a tak to bardzo fajnie się w główki strzela :D

c1n3k 12-01-2005 18:05

Ulubiona broń
 
Pierdzi? Chyba "cichaczami" :lol:

AroMan 12-01-2005 18:06

Ulubiona broń
 
Jako seal gram z M4A1SD albo z HK5K. Jako terro z STG 77, albo AKS-74. Tylko w wyjatkowych sytuacjach biore M14 albo Shota(jak kolesie nie chca padac :) )

MJ DwaTrzy 12-01-2005 18:38

Ulubiona broń
 
Ja lubie IW-80. Fajna bron,duzo mozna zabic.I co najwazniejsze Wojtek tez ja lubi

Polski_Kiler 14-01-2005 18:44

Ulubiona broń
 
wrog no normalnie ***** przesadziles z tym ruskim 552SD ale to nic zostanie ci wybaczone. Ja osobiscie najbardziej lubie strzelac AIR MAX-em poniewarz ma najszybsza serije strzalu, strasznie jest mocny i bardzo celny wiec nawet sie nie stawiajcie nooby rajtuzach z waszymi pukawkami bo i tak I kill YOU!!!!!


PS: wiem ze to nie na temat ale musze napisac bo jest mi strasznie smutno.....

...wywalili mnie z BgZ

Myszok 14-01-2005 21:42

Ulubiona broń
 
Ja używam M14 głównie, w lesie M4 SD oraz ostatnio bawie sie na serio M16.
Nigdy nie gram 552!!

{czarny} 18-01-2005 13:13

Ulubiona broń
 
Ja gram najczesciej i najbardziej lubie M4SDI ostatnio gram nawet czesto z SR-25 SD :) a terror bronie lubie M14,STG 77

Kaczor 18-01-2005 21:39

Ulubiona broń
 
m4a1sd bitches :twisted: :!:

SZKD 19-01-2005 21:51

Ulubiona broń
 
M4A1 SD,M16A2 i M14...no i HE & Frag :))),czasem miny i C4.

floydas 03-03-2005 14:33

Ulubiona broń
 
M14, 552SD, M4A1SD i shotgun na male mapy :twisted: ale glownie M14 ;]

szwagier 23-03-2005 09:14

Ulubiona broń
 
:evil: :twisted:

{cinek: to jakie bronie lubisz? ;]}

_Yulaw 03-07-2005 01:57

Ulubiona broń
 
Cytat:

Napisał Devil_2k5
co z tego, że od 3 miesięcy nie gram w socoma :P

Devil bedziesz gral w sokoma teras?

Ja lubie U seals M4A1SD a u terrorystów STG77

Devil_2k 03-07-2005 10:10

Ulubiona broń
 
Jak dobrze pójdzie to od tego tygodnia ;-)

Auron 30-07-2005 16:33

Ulubiona broń
 
M4A1SD,M14,AK-105,M16A2 i snajpy

Gaw 30-07-2005 19:14

Ulubiona broń
 
ostatnio powera AK-105 odkrywam (jakis filmik posklejam bo cos testuje) i giwera jest kul - prawie nie odrzuca, strzelasz i zabijasz (dobre na srednie odleglosci)

M4A1 SD u mnie ostatnio odpadlo przez duzy odrzut i malego powera, ale na niektore mapy (shadow falls) po prostu trzeba :P

M14 jak bylo tak zostalo (sealami AK wole ostatnio)

HK5K/9MM - czasem framerate az sie prosi zeby tego uzyc :P

M16 - lubie pograc, ale max 4v4 :)

snajpy - na foxhunt tylko snajpa, czasem idzie pograc na DG i paru innych

Yacolek 31-07-2005 00:12

Re: Ulubiona broń
 
Cytat:

Napisał wruk
Czym najbardziej lubicie strzelać? Moje typy to M4A1 SD, 552 SD i M14 :) M14 rlz

wruk to jednak lubisz M14 ? Czy przez te pol roku ci sie odmienilo ? xD
Ja ofkoz uwielbiam M14 (n00b :>)

A seal With M14 ? n00b (er baj wrog)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:41.

Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.