Xbox Online Center Forum

Xbox Online Center Forum (http://forum.onlinecenter.pl/index.php)
-   Monster Hunter (http://forum.onlinecenter.pl/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Monster Hunter 2 (http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=608)

Gofer 06-10-2005 07:49

Monster Hunter 2
 
http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/2/ tu mozecie obejzec filmik z MH2 i piszce co o niem sadzicie odrazu mowi ze jest na stronie glownej takie krzeczki z napisam TGS ale nie te co jest napisane NEW. No i wszytsko jasne:D

InSiDe 06-10-2005 19:55

Monster Hunter 2
 
. Właśnie. Te same bronie z ledwie paroma dodatkami (tylko łuk jako nowość). Te same pancerze z paroma dodatkami. Grafika też taka sama z paroma dodatkami. Nowość jako nowość to podział na dzień i noc. Podejżewam, że nie zmieniająca się płynnie (bo niby jak, questy max trwają 45 minut) a jedynie możliwość wybrania questa w nocy lub w dzień. Obawiam się, że oznaczać będzie to powtórkę z błędów jedynki. Tak samo głupkowata obsługa kamery. Tak samo zmarnowany potencjał prawej gałki jako kontrolera ciosów. Tak samo spieprzona komunikacja. Ale poczekamy - zobaczymy.

Devil_2k 06-10-2005 21:10

Monster Hunter 2
 
Czekaj - jest jeszcze jeden nowy cios GSem, mapka zimowa i kilka nowych potworków :D

No i fajne miasto jakieś jest (pewnie offline :? )

InSiDe 07-10-2005 00:13

Monster Hunter 2
 
. A, chodzi Ci o to pchnięcie i odskok? No to fakt, pracy na dwa lata, jak nic :]]]] Ja tam poczekam na MH przenośne. Może to nawet lepiej, że nie będzie miało trybu online bo serwery Kai mają mniejsze lagi i rzadziej padają niż te Capcomu.

Gofer 07-10-2005 07:00

Monster Hunter 2
 
to nir dochodzi nowy cios GS tylko osobny styl dla katan i łuk tez bedzie:D

MAP001 10-10-2005 21:48

Monster Hunter 2
 
Siemanko
MH2 jedno slowo
W Y P A S
Miecz, katana, mlotki, male miecze, guny, kusze, luki, dual miecze i na kazda bron oddzielne ruchy
Stopien trudnosci tez sie zwiekszy np. quest z Rathalosem bedzie mial tylko 1*
Co jest fajne ze gra sie w dzien lub w nocy!
Nowe Monstery do killowania :P
Nowe levele np Zima i lud COOL :twisted:
Mam nadzieje ze bedzie mozna chodzic na questy w 5 lub 6 to bylby czad ;)
Z demka podoba mi sie jak ninja z katana walczy przeciwko DIABLO :twisted:
Ciecie z odskokiem w bok i tak dalej
Ja juz niemoge sie doczekac 2 czesci :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Devil_2k 11-10-2005 15:19

Monster Hunter 2
 
Kiedy premiera ?:)

sobol 12-10-2005 21:31

Monster Hunter 2
 
nooooo.......
fajne :grin:

szuja 27-10-2005 17:19

Monster Hunter 2
 
Czy ktoś wie kiedy się pokaże ta gra??
Już się doczekać nie moge.

Rudy_PL 27-10-2005 17:56

Monster Hunter 2
 
Cytat:

Napisał szuja.pl
Czy ktoś wie kiedy się pokaże ta gra??


Polska bedzie miala premiere pewnie na koncu :?

Gofer 27-10-2005 18:13

Monster Hunter 2
 
o ile w ogole:) w japoni wychodzi w grudniu 2006

_Yulaw 28-10-2005 18:27

Monster Hunter 2
 
lol? chyba o5

MJ DwaTrzy 28-10-2005 22:06

Monster Hunter 2
 
W Japoni Monster Hunter 2 wychodzi w lutym 2006 8)

Gofer 28-10-2005 23:19

Monster Hunter 2
 
Ostatnio bylo grudzie szybko sie zmienia:)

szuja 06-01-2006 23:05

Monster Hunter 2
 
dla zainteresowanych(inf. z: gry-onilne.pl):
Data Premiery:
Europa (PAL): czerwiec 2006
Polska: obecnie brak planów wydania
USA (NTSC): marzec 2006

Yacolek 07-01-2006 11:17

Monster Hunter 2
 
No szykują się znowu zawalone Monster Hunterem wakacje 8)

Czyli git. Czekamy ;) Jak nie wydadza w Polsce, to allegro pomoze ;)

Silencer 07-01-2006 15:36

Monster Hunter 2
 
Wyjdzie w Europie to będzie też w Polsce. Swoją drogą ciekaw jestem skąd mają taką informacje.

szuja 07-01-2006 15:46

Monster Hunter 2
 
włamali sie do siedziby Capcomu i wiedza..... :) 8)
wiem bo ja byłem szpiegiem..... :D 8) :twisted:

PS:oooooooooo Silencer napisałes 2300 post w tym temacie...

Gawlick 14-02-2006 18:40

Monster Hunter 2
 
Ja się zastanawiam czy dwójka będzie przynajmniej w jakims stopniu korzystać z save`a z jedynki (np. zbroje, itemy) czy tez wszystko od poczatku bedzie leciec....

szuja 14-02-2006 19:37

Monster Hunter 2
 
najprawdopodobniej wszystko od nowa.... :(
chociaz nie mialbym nic przeciwko jakbym mogl przeniesc moja postac (prawie 20 hr tylko 3 gatheringi musze zrobic :( )do nowego MH....
nie bylbym takim noobem z poczatku...
chociaz znam ludzi ktorzy z wielka checia rozpczna wszystko od poczatku...
mam nadzieje ze zniosa te barire wymiany rzeczy do 3 rare.....


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:22.

Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.