Xbox Online Center Forum

Xbox Online Center Forum (http://forum.onlinecenter.pl/index.php)
-   Gry Multiplatformowe (http://forum.onlinecenter.pl/forumdisplay.php?f=83)
-   -   Tom Clancy's H.A.W.X (http://forum.onlinecenter.pl/showthread.php?t=3989)

lukas_live 11-02-2009 16:06

Tom Clancy's H.A.W.X
 
Demko już podobno jest na Xbox Live, ale przez kilka dni nie będę miał dostępu do X'a. Więc proszę o wrażenia z gameplayu tych co już grali? Lepsze czy nie od Ace Combat ? Graficznie pewnie okazale :)

wrog 11-02-2009 16:29

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Właśnie skończyłem demko. Jak dla mnie to praktycznie to samo co Ace Combat. Nie grałem jednak w nic więcej prócz demka szóstki, więc pewnie pozostali zobaczą jakieś różnice. Nie kręcą mnie te klimaty, chociaż całkiem fajnie się strzelało. Na pewno widać też lepszą grafikę, budynki i podłoże prezentują się nieźle.

Hosen 11-02-2009 16:45

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
No niemal dokładna kopia AC. Ten system (zapomniałem nazwy, na 3 litery) zmieniający kamerę, nie wiem czy potrzebny, jakoś topornie się w nim lata. Ale ogólnie pozytywna strzelanka. Czekam na ustawkę w co-op. Może być zabawnie.

wrog 11-02-2009 16:51

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Wieczorem możemy się postrzelać. A ta zmiana kamery to ustawienie Assistance On lub Off. ERS pokazuje drogę kiedy Cię namierzą itd.

Hosen 11-02-2009 16:55

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Aha, czyli pokręciłem ;).No, jak wypijesz Żubra jednym tchem to może, MOŻE, zaproszę Cię do elitarnego Garnizonu ze Złotoryi, aka, Dizaster PL lul.

crazzie 11-02-2009 23:05

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
jest coop w demie? loo, to ja zaciagne i chetnie moge polatac :D

Jaro5412 12-02-2009 01:02

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Boze kochany, co?????????? Tak samo jak w AceCombat?? Lepsza grafika ??? Czy ktos tutaj grał w Ace Combat? wrog, odpad sobie demko AC teraz, bo zapewne ostatnio je miałeś włączone z rok temu , lub wiecej i powiedz o lepszej grafice w H.A.W.X. Sterowanie to totalne prowadzenie za rączke, fizyka woła o pomste do nieba( przyspieszanie samolotu lecąc w góre równa się temu jak przyspiesza lecąc po równej linii WTF ?? ) wszelkie zwroty to śmiech na sali. Człowieka rozerwało by w środku przy takich przeciązeniach. Ale co tam, amerykanscy marines są przechu.... Poderwanie sie ze Stall-a to parodia jakaś. Ktoś kto kiedyś widział jak zachowuja sie mysliwce w powietrzu na widok S.U.X.X upadnie na ziemie ze smiechu. Ten tytuł to dno, dno dla kazdego kto ma najmniejsze pojecie o samolotach. Nie chce sie juz totalnie pastwic, ale jakbym zaczoł pisac o wykonaniu samolotów to poleciało by tyle ostrych słów ze wrog pewnie mojego posta by wykasował. Więc powiem krótko, ŻAŁOŚĆ.

wrog 12-02-2009 02:45

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Nie chce mi się ściągać demka AC6, redakcyjnej kopii chyba też nie mam u siebie, ale nie wmówisz mi, że AC ma lepsze podłoże.

Dla mnie to jest to samo - ot, latasz sobie samolocikiem i strzelasz do celów. Nigdy mnie to nie kręciło, więc po prostu nie zauważam znaczących różnic. Tutaj na pewno jest mniej realistycznie, bo w AC6 dawno bym się rozbił kombinując na różne sposoby :)

Widzisz, żeś oczekiwał czegoś konkretnego o myśliwcach, a to taka giereczka do zabawy w pilota. Na pewno znajdą się chętni, którym AC6 nie odpowiadał. Na plus jest także koop, ale on akurat ratuje większość gier.

Jaro5412 12-02-2009 05:19

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Patrząc pod względem jakości tekstur, ok. .S.U.X.X ma ładniejsze podłoze. Ale różnorodność jaka bije po oczach grając w AC powala. Tutaj tego nie ma. Ok bazuje na graniu w demo czego nie powinienem robić,nie widziałem innych leveli,ale nawet poruwnując demko AC do tego dema, Ace Combat wypada o niebo lepiej,(a level który jest w demku AC jest jednym ze słabszych) równiez jezeli chodzi o podłoze. Dla nooba który włączy gre, przeleci się i po chwili wyłączy podłoze w AC będzie gorsze. Tylko ze po długiej zabawie, odkrywasz detale, których jest mnóstwo. W H.A.W.X tego nie ma. Tyle o podłozu.

RATCHET 14-02-2009 14:37

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
mnie AC w ogole sie nie podbal na X360, zrabane sterowanie, brzydka grafa i nuuuda. Seria juz sie przejadla, a najlepsze czesci to byly na PSX. Ale H.A.W.X. bardzo mnie zaskoczyl, nie spodziewal sie, ze ta gra bedzie tak miodna do tego z taka super grafa, a motyw z oddaleniem kamery jest zajebisty

jaro, piszesz tak jakbys juz wiedział ze w dalszej grze w H.A.W.X. nie bedzie ciekawszych leveli. W demach sa zazwyczaj najmniej ciekawe, zaloze sie ze nastepne w pelnej wersji, beda bic na glowe tego twojego ejc kombat ;]

Cytat:

Dla nooba który włączy gre, przeleci się i po chwili wyłączy podłoze w AC będzie gorsze.
wez sie juz tak nie napinaj, to tylko gry n00bku, nikt ci mamy nie obraza ;> pozdro600

rexil 14-02-2009 15:28

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Demko jest całkiem ciekawe, nie jest jakieś strasznie podniecające, ale pograć można. Najlepsze to i tak będą tu deathmecze na Live

roomboorak 19-02-2009 12:03

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Demo HAWX mi się bardziej podobało ,niż demo AC6 . W sterowaniu nie wychwyciłem dużej różnicy ,a grafika o wiele lepsza w HAWX (chociaż w niektórych zbliżeniach marna ,ale jeszcze nie widziałem gry 3D na konsole ,która z każdego ujęcia i zbliżenia miałaby super grafikę ,a szkoda) . Podkreślam ,że grałem tylko w dema . Ciekawe czy i kiedy ma wyjść AC7 ? Wie ktoś ? Bo dopiero wtedy będzie można porównać tego gry .

Jaro5412 19-02-2009 22:02

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
To tak jak powiedziec ze po graniu w Forze i Burnout nie wychwyciłem wiekszych róznic w sterowaniu. Powodzenia,a i nie potrzeba czekać z porównaniami na AC7, prędzej na S.U.X.X 2........

Krzychoo 23-02-2009 20:08

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Zamawia ktoś preordera? Jako fan AC nosze sie z takim zamiarem, jeno gamerankings padło, a z chęcią zerknąłbym na średnią..

Q-Jot 23-02-2009 20:19

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Sprawdź na metacritic

Krzychoo 23-02-2009 20:24

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Sprawdzałem, nie ma żadnych ocen :moron:

W Extrimie wstępnie 8+

Gawlick 11-03-2009 23:57

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Wkurza mnie to że zmienili mi sterowanie wzgledem AC. Prosta zasada cannon X a rakiety O a nie kurw na odwrót. Ssanie!

Krzychoo 24-04-2009 20:05

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Kod na ekskluzywne F-18 HARV, chociaż majac na uwadze liczbe osób interesujacych sie tym tytułem, wątpie zeby komukolwiek sie przydało..

Wpisać należy w środku hangaru
(trzymając LT) LB, Y, LB, Y, LB, X
i analogicznie dla fanbojów SONY :)
(trzymając L2) L1, trójkąt, L1, trójkąt, L1 kwadrat

brolly 24-04-2009 21:35

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
W Polsce chyba nie ma prawdziwych lotników ;p Komuś się na pewno przyda i skorzysta z tego ;]

shinian 27-04-2009 21:35

Odp: Tom Clancy's H.A.W.X
 
Cytat:

Napisał KrzychooAsDoc (Post 81168)

Wpisać należy w środku hangaru
(trzymając LT) LB, Y, LB, Y, LB, X
i analogicznie dla fanbojów SONY :)
(trzymając L2) L1, trójkąt, L1, trójkąt, L1 kwadrat

Masz może źródło? Bo ja bym chciał ten kod do portu PCtowego:P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:49.

Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.