Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie trwało 0.06 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: Baczek PL
Forum: Xbox One 22-01-2017, 15:31
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

https://youtu.be/39LpDyEkMk0

Słaby movement
Forum: Xbox One 21-12-2016, 15:06
Odpowiedzi: 10 752
Odwiedzin: 901 131
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Xbox One - Temat ogólny

Czemu nie mogę kupić tego golda za 1 zł? Mam na koncie xboxie 1,17 akurat, a nie mam w ogóle wyboru do zapłaty. Tylko kartą i paypalem
Forum: Gry Multiplatformowe 04-11-2016, 19:48
Odpowiedzi: 202
Odwiedzin: 11 720
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Call of Duty Infinite Warfare

Jak to wygląda z tym remasterem? Jak kupię płytę, to będzie jakiś kod czy tylko przez marketplace?
Forum: Xbox One 19-10-2016, 17:34
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

DvL Bandzior - Gears of War 4 Montage #2 - YouTube

Zapraszam pękł kafel nie dawno to lecimy z kolejnym.
Forum: Xbox One 10-10-2016, 22:30
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

Hehe nie przesadzaj :D
Forum: Xbox One 10-10-2016, 19:40
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

DvL Bandzior - Gears of War 4 Montage #1 - YouTube

Zapraszam wszystkich :)
Forum: Xbox Live 05-10-2016, 16:46
Odpowiedzi: 237
Odwiedzin: 43 867
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Składki na stuff

No niestety nie. Mogliby podesłać konsolkę :D
Forum: Xbox Live 04-10-2016, 18:43
Odpowiedzi: 237
Odwiedzin: 43 867
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Składki na stuff

Bierze ktoś ze mną na pół Gow 4 ue?
Forum: Xbox One 20-09-2016, 17:52
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

Już dawno sie zapisalem xD
Forum: Xbox One 19-09-2016, 20:56
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

No nowej jeszcze nie ma, więc dziwne żebym wrzucał z poprzedniej części. wtf:rofl:
Forum: Xbox One 16-09-2016, 18:26
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

BaNDzi0r25 Gears of War Ultimate Edition Montage OSOK - YouTube
Forum: Xbox One 08-09-2016, 20:59
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

https://youtu.be/PS1cfX_oCLE
Forum: Xbox One 12-08-2016, 01:46
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

Dawaac to multi bede bogiem
Forum: Xbox One 30-07-2016, 21:15
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

https://youtu.be/xf19sNThIaM
Forum: Xbox One 25-07-2016, 15:09
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

BaNDzi0r25 vs. FeaReziK [56-0] CROWN MATCH DISPUTED - YouTube

56-0 1 miejsce i 1 porazka xD
Forum: Xbox One 17-07-2016, 23:41
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 56 319
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War 4

Czekajac na 4: https://youtu.be/94jNcC7nn4I
Forum: Xbox One 01-07-2016, 05:16
Odpowiedzi: 10 752
Odwiedzin: 901 131
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Xbox One - Temat ogólny

Wy to ***** macie problemy xD
Dajcie spokój z tymi achivkami śmiesznymi dawno to już przestało sprawiac przyjemnosc. Moge miec pol miliona zaraz gamerscore i tak mi nikt tego nie udowdoni i nikt mi...
Forum: Xbox One 27-06-2016, 04:11
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

GEARS OF WAR MONTAGE BaNDzi0r25 & MatthewWalowsky #variousSkills - YouTube Jaka jest wasza opinia, zupelnie inny montaz (nie moj) znaczy akcje sa moje.
Forum: Xbox One 13-06-2016, 01:00
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

http://youtu.be/a-5EC5JX9lQ Ten typ z najlepszego teamu na swiecie
Forum: Xbox One 08-06-2016, 02:45
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

Dobra to jest juz aimbot powaga najlepsze klily jak do tej pory chyba https://youtu.be/hLOM9neodVc
Forum: Xbox One 31-05-2016, 20:29
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

https://youtu.be/JXovjNJ_o-U Zostala wygrana przez ze mnie korona. Obecny krol : BaNDzi0r25 na 1600 osob yeahh
Forum: Xbox One 27-05-2016, 21:31
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

TEAM ESSENCE MOZE MI POSSAC XD zawsze jak z nimi gralem wpierdol a co do kanalu spokojnie na razie mam chujowy komp i na takim gownie montuje te klipy zbytnio nie ma za wiele opcji. Wgl myslalem...
Forum: Xbox One 27-05-2016, 19:39
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

Dzieki dzieki. Tutaj nowy filmik z serii Bandzior clutchuje https://youtu.be/qUbMKzPE490
Forum: Xbox One 23-05-2016, 20:58
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

MUSZE SIE POWAZNIE ZASTANOWIC BO CHYBA JESZCZE NIE SUBKSRYBUJESZ TEGO PRAWILNEGO YT XD nie no zart :D Tutaj panowie wjezdza nowy chory montazyk : https://youtu.be/UUz7SlqmFRA ...
Forum: Xbox One 21-05-2016, 00:43
Odpowiedzi: 685
Odwiedzin: 72 723
Zamieszczone przez Baczek PL
Odp: Gears of War: Ultimate Edition

https://youtu.be/KQa9WL6DwMM

Ten team zajal 3 miejsce na turnieju o 50 tys$
Pokaż wyniki 1 do 25 z 500

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:45.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.