Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 18 z 18
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: HD LuxMarcus
Forum: Gry Multiplatformowe 13-05-2017, 17:14
Odpowiedzi: 48
Odwiedzin: 6 074
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Deus Ex: Mankind Divided

Orientuje sie ktos czy wersja UK na plycie posiada lokalizacje PL ?
Forum: Gry Multiplatformowe 13-03-2017, 11:55
Odpowiedzi: 67
Odwiedzin: 7 257
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Mass Effect 4 / Andromeda

Czy ME:A bedzie zlokalizowana ?
Forum: Gry Multiplatformowe 11-11-2016, 13:58
Odpowiedzi: 202
Odwiedzin: 15 164
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Call of Duty Infinite Warfare

moze to..
https://youtu.be/Z_UBlOhCiWQ
Forum: Gry Multiplatformowe 10-11-2016, 14:36
Odpowiedzi: 202
Odwiedzin: 15 164
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Call of Duty Infinite Warfare

Czy trafił ktoś na jakies info kiedy wyjdzie patch łatający ten półprodukt ?
Forum: Xbox One 28-06-2016, 20:04
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 1 832
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Problem przy włączaniu konsoli

powinno byc dokladnie tak jak mowisz a jednak jest tak jak opisywalem powyzej,wydaje mi sie ze to wina oprogramowania swego czasu byl podobny problem z wysuwaniem plyt,znikl zaraz po aktualizacji
Forum: Xbox One 28-06-2016, 19:03
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 1 832
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Problem przy włączaniu konsoli

Problem przy włączaniu konsoli
gdy włączam konsole przyciskiem od pada jest ok,gdy włączam konsole przyciskiem na konsoli tez jest dobrze,problem pojawia sie dopiero wtedy gdy konsola jest wyłączona...
Forum: Gry Multiplatformowe 07-03-2016, 20:55
Odpowiedzi: 890
Odwiedzin: 55 664
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: The Division Tom Clancy's

Jak wygląda sprawa z lokalizacją ?
Forum: Gry Multiplatformowe 20-11-2015, 10:30
Odpowiedzi: 335
Odwiedzin: 30 168
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Fallout 4

Panowie,pobierając F4 z polskiego store'a jest ona zlokalizowana ?
Forum: Gry Multiplatformowe 28-08-2015, 13:27
Odpowiedzi: 990
Odwiedzin: 51 233
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Call of Duty: Black Ops 3

Jak z NAT'em u was ? u mnie MODERATE i ni huhu nie idzie tego zmienic a probowalem wszystkiego
Forum: Gry Multiplatformowe 20-08-2015, 01:49
Odpowiedzi: 990
Odwiedzin: 51 233
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Call of Duty: Black Ops 3

Chetnie odstapie kody na ps4 mam 2 na zbyciu.
Forum: Gry Multiplatformowe 01-05-2015, 03:02
Odpowiedzi: 1 328
Odwiedzin: 122 706
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon

Pytanie troche z pyty:czy zorientowany jest ktos w kwesti lokalizacji gry?w polsce dubbing i napisy a poza granicami ?
Forum: Gry Multiplatformowe 10-11-2014, 21:46
Odpowiedzi: 654
Odwiedzin: 51 826
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Call of Duty: Advanced Warfare

Ping i respy to oni maja zamiar naprawic ? bo to co sie teraz dzieje to jest jakies nieporozumienie
Forum: Gry Multiplatformowe 29-10-2014, 14:12
Odpowiedzi: 211
Odwiedzin: 23 733
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Lords of the Fallen

czy gra jest zlokalizowana ?
Forum: Gry Multiplatformowe 08-09-2014, 21:13
Odpowiedzi: 1 260
Odwiedzin: 122 815
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Diablo III

Pobralem wersje ze stora (ze wzgledu na jezyk polski)i mam podobna sytuacje UK gra sie płynnie a na PL tnie ze az oczy bola,czy orientuje sie ktos czy ten problem bedzie rozwiazany ? zauwarzylem...
Forum: Gry Multiplatformowe 03-09-2014, 23:31
Odpowiedzi: 1 260
Odwiedzin: 122 815
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Diablo III

Właśnie właśnie z chęcią bym zakupił wersje z polskiego store'a ale nie wiem czy to pełna wersja dubingowana czy tylko kinowka , jesli ktos posiada niech podesle info
Forum: Osiągnięcia 21-08-2014, 13:09
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 7 255
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Diablo III - osiągnięcia

Kilka achievmentow zrobione w 100% ale cały czas widnieją jako nieodblokowane o co chodzi ? (Xone)
Forum: Ustawki 04-12-2011, 00:10
Odpowiedzi: 44
Odwiedzin: 6 728
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Odp: Call of duty: Modern Warfare 3

Proponuje zostawiac swoje nicki i tryb preferowany:


HD LuxMarcus : tylko Hardcore Teamdeadmatch
Forum: Ustawki 12-03-2011, 22:05
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 1 894
Zamieszczone przez HD LuxMarcus
Homefront

Zbieram ekipę do wspólnego grania,zgłoszenia wysyłać na LIVEa (tylko poważne oferty,dzieciom dziekuję) HD LuxMarcus. :carrot:
Pokaż wyniki 1 do 18 z 18

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:14.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.