Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 25 z 154
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: Patr0l PL
Forum: Xbox 360 16-08-2012, 20:03
Odpowiedzi: 3 838
Odwiedzin: 432 871
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Gears of War 3

Siema! Mam proste pytanie i wiem, że może już padło, ale nie będę sprawdzał tych wszystkich stron. Czy kupując season passa teraz normalnie mogę ściągnąć dodatki, które wyszły wcześniej prawda? Niby...
Forum: Konkursy, turnieje i inne! 11-11-2010, 12:28
Odpowiedzi: 58
Odwiedzin: 10 534
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Wygraj zestaw gier Xbox Live Arcade!

Moim zdaniem Gears of war 2 jest najlepszą grą na multi. Mnóstwo dodatkowych map jakie wyszły tylko polepszają sytuacje. Nie będę pisał o błędach tej gry bo wszyscy znają je dość dobrze. jednak to co...
Forum: Xbox 360 07-06-2010, 02:35
Odpowiedzi: 772
Odwiedzin: 70 277
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Xbox Fun Day 2010

chyba masz cos nie tak z mozgiem ... byl zapowiedziany na imprezie granie jest sztuka w lodzi na poczatku maja..... bylem tam to wiem
Forum: Gry Multiplatformowe 16-04-2010, 09:21
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

kox :P ja tez mialem czesto nuke ustawionego ale wole sie pobawic z przeciwnikami niz konczyc gre nukiem:p
Forum: Gry Multiplatformowe 15-04-2010, 17:44
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

jakiego macie killstreaka najdłuższego? i jak ustawione nagrody za serie ? ja mam 41 kill streak i predator harrier i pave low
Forum: Xbox 360 14-04-2010, 20:06
Odpowiedzi: 373
Odwiedzin: 37 597
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Gra, o najlepszej grafice na X360

mysle ze jak crysis 2 by wyszedl 2 lata temu na xboxa tez by poamiatal. albo jakby Gears of War 2 wyszlo w 2005 tez zrobiloby furore... co za glupie gadanie :no2:
Forum: Xbox 360 14-04-2010, 20:03
Odpowiedzi: 772
Odwiedzin: 70 277
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Xbox Fun Day 2010

wlkp w sierakowie jest duzo ladnych osrodkow ala gizycko w 2009...
Forum: Xbox 360 14-04-2010, 18:26
Odpowiedzi: 772
Odwiedzin: 70 277
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Xbox Fun Day 2010

mw2, forza3, halo3, fifka i gh turnieje... a tak to mogliby znowu dac jakies gry przedpremierowe jak w zeszlym roku.
Forum: Xbox 360 12-04-2010, 11:07
Odpowiedzi: 373
Odwiedzin: 37 597
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Gra, o najlepszej grafice na X360

bad company 2 a juz nie dlugo mafia 2 rozwali grafika konkurencje
Forum: Xbox 360 11-04-2010, 22:20
Odpowiedzi: 772
Odwiedzin: 70 277
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Xbox Fun Day 2010

czas na wlkp.
Forum: Gry Multiplatformowe 11-04-2010, 19:34
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

fajne te filmiki. zuwazylem ze teraz po dodaniu tego dodatku na np hard. pro sztab mona grac na mapach na ktorych wczesniej sie nie dalo np highrise. bomba bo przy okazji nowego killstreaka nabilem:)
Forum: Xbox 360 11-04-2010, 19:18
Odpowiedzi: 772
Odwiedzin: 70 277
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Xbox Fun Day 2010

i może jakieś nagrody ogarnięte bo w zeszłym roku porażka. ja głównie jechałem na turniej w gow2 i nie dość ze nie zdążyliśmy rozegrać finału z delta bo pan mirski chciał już jechać do domu to oni za...
Forum: Gry Multiplatformowe 24-12-2009, 00:03
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

ja nie moge patrzec na akimbo z 1887 lub rangerami. dla mnie to zenada i wogole nie pasuje to do klimatu mw
Forum: Gry Multiplatformowe 17-12-2009, 00:18
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

oczywiscie ze byly... ogarni youtube chociaz tam jest tego masa. wiara latala w powietrzy z infinite itp. cod4 bylo duzo bugow
Forum: Gry Multiplatformowe 16-12-2009, 03:37
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

to jest jak wirus... jak ty juz tak zagrales to poki co tylko tak bedziesz gral nawet na prywatach. cofnelismy do lobby po takim meczy i wlaczylismy prywata i juz automatycznie bylo ammo infinite....
Forum: Halo 14-12-2009, 02:15
Odpowiedzi: 959
Odwiedzin: 85 595
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Halo 3

hura jest calak
Forum: Halo 13-12-2009, 21:35
Odpowiedzi: 959
Odwiedzin: 85 595
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Halo 3

gramy za 15 minut! ostatnie krzaczki lone wolves skill conajmniej 14. jest juz kilka osob
Forum: Halo 12-12-2009, 04:43
Odpowiedzi: 959
Odwiedzin: 85 595
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Halo 3

jutro gramy oto lista osob ktore narazie sie zglosily:
DarkHeart
Rolnik69
Sarge Pl
PaTr0l Pl
jeszcze conajmniej 2 osoby na japonski serwer jak cos i wszytskie mapy potzrebne
Forum: Halo 10-12-2009, 05:21
Odpowiedzi: 388
Odwiedzin: 56 169
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Halo 3 ODST - Ustawka

elo pisze tu bo nie chce sie odgrzebywac tematu h3. ktos jest chetny na achivy za 5 gs? te za multi ze starego halo. brakuje mi killing frenzy i za nic nie moge go zrobic kilka razy mialem o 9 spree...
Forum: Gry Multiplatformowe 05-12-2009, 04:01
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

tak jak w poprzedniej czesci chyba najlepsza jest m16 :) acr lubie za wyglad na famasa nie moge patrzec, m4 skonczylem juz a fal mi sie nie podoba
:p
Forum: Gry Multiplatformowe 02-12-2009, 05:06
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

kampisz zeby dostac 2-3 kille??? to niezly pro z ciebie... predator sie nie przydaje na duzej ilosci map bo sa poprostu za bardzo ,,zamkniete''. predator dziala na otwartych przesytzraniach a tak jak...
Forum: Halo 01-12-2009, 02:37
Odpowiedzi: 388
Odwiedzin: 56 169
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Halo 3 ODST - Ustawka

w sobote gram z rolnikiem kampanie na legendary, a potem mozna w ff sie pobawic. ktos sie pisze? jak cos to dodajcie patr0l pl
Forum: Gry Multiplatformowe 01-12-2009, 02:35
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

zgadzam sie z wami, a hchq i hcs&d to moje ulubione tryby i to wnie najwiecej cioram
Forum: Gry Multiplatformowe 01-12-2009, 01:37
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

dzisiaj sobie odblokowalem atomowki i puscilem juz 3 :P mega radocha jak przegrywalismy sztab 70-195 i wygralismy dzieki bombie. nie trzeba kampic ja latam zabijam 7 po czym na chwile sie chowam...
Forum: Gry Multiplatformowe 24-11-2009, 02:18
Odpowiedzi: 2 730
Odwiedzin: 251 073
Zamieszczone przez Patr0l PL
Odp: Modern Warfare 2

a jak wam sie podoba jednoosobowa armia?? a korzystam z niej przy m4 i jest git ale tak na zdrowy rozum to jest de facto nieograniczona amunicja poniekąd tez. ma ktos juz kamuflaz upadek? ja mam...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 154

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:44.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.