Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 24 z 24
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: Narwaniec'TAY
Forum: Hyde Park 08-08-2011, 14:23
Odpowiedzi: 236
Odwiedzin: 35 877
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Pokaż swój pulpit

(http://imageshack.us/photo/my-images/820/pulpithu.jpg/)

To ja tez coś wrzuce :)
Forum: Gry Multiplatformowe 24-03-2011, 19:44
Odpowiedzi: 475
Odwiedzin: 38 426
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Crysis 2

Pogralem u ziomka fajowy single ogulnie super klimacik , ale to doczytywanie tekstur i masa bledow dobija . Multi nawet jak sie ma szybki net sa jakies opuznienia i mega lagi na 5 podejsc 2 mecze...
Forum: Konkursy, turnieje i inne! 18-03-2011, 11:14
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 12 699
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Konkurs Torchlight

Pogromczyni bez 2 zdan jak kazda kobieta "daje" rady z bliska ale najlepjej sprawdza sie na dystans ...XD PS.lubi tez trzymac 2 pukawki naraz :)
Forum: Gry Multiplatformowe 16-03-2011, 12:55
Odpowiedzi: 166
Odwiedzin: 15 112
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Homefront

Oskryptowane 6h gry w singlu z naiwnym scenariuszem oraz zabiedzone multi gra do zaliczenia kiedys tam ale napewno nie na premiere ...
Forum: Hyde Park 12-03-2011, 15:31
Odpowiedzi: 676
Odwiedzin: 101 287
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Pokaż Skilla !

Pytanko mam liczyl by sie zrzut ekranu z statystyk w CoD 4 z best seria ofiar ;p ostatnio mialem 25-0 szkoda ze wtedy niepstryknołem foty ;p
Forum: Hyde Park 12-03-2011, 14:07
Odpowiedzi: 85
Odwiedzin: 9 134
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Pisma

PE sporadycznie N+ juz nie bo forma + tresc nie = cenie XD a CDA nienawidze ;) bastion pececiarzy a i pachnie ostro komercha w recenzjach ...
Forum: Gry Multiplatformowe 04-03-2011, 10:39
Odpowiedzi: 3 765
Odwiedzin: 295 893
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Battlefield 3

Spoko Butch rozumiem ze ci girsy nie podchodza CoD-y od fajnej 4 powtarzaja az do bolu schemat rozgrywki ja wiem ze CoD jest fajna odskocznia od bardziej wymagajacych strzelanek ale kurcze ile...
Forum: Gry Multiplatformowe 03-03-2011, 16:49
Odpowiedzi: 3 765
Odwiedzin: 295 893
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Battlefield 3

Ej tak sobie kruciutko przyciolem w zwiazku z tematem tak mi sie wydaje ze kazdy ma prawo wsypac swoje 2 grosze na wolnym forum Butch nie badz zgryzliwym tetrykiem :)
Forum: Gry Multiplatformowe 03-03-2011, 10:52
Odpowiedzi: 3 765
Odwiedzin: 295 893
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Battlefield 3

Girsy 3 i Batek 3 to normalnie must have :) a te lipne crysysy i kody niech sie showaja XD
Forum: Xbox Live 26-02-2011, 14:00
Odpowiedzi: 63
Odwiedzin: 10 256
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Mygamercard.net nie działa.

Szkoda i zal po odejsciu tak fajnej stronki ...
Forum: Xbox 360 24-07-2010, 19:05
Odpowiedzi: 809
Odwiedzin: 70 312
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Na jakie gry czekacie ?

Dead Space 2,Gears of War 3,Star Craft II, Star Wars: The Force Unleashed II, Diablo 3 i to by było na tyle no moze jeszcze 3 Fable :)
Forum: Filmy i seriale 24-07-2010, 18:49
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 8 419
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: PREDATORS [movie]

Film jak film do obejrzenia ciekawszy od obu AvP ale i tak sredni ...a pisanie o nim ze jest arcydziełem to jest juz skrajna przesada :)
Forum: Hyde Park 08-05-2010, 18:02
Odpowiedzi: 234
Sonda: Ile masz lat?
Odwiedzin: 26 024
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Ile masz lat?

^^ 26 ehhh leca latka jak szalone pozdro :P
Forum: Hyde Park 01-05-2010, 00:02
Odpowiedzi: 1 393
Przyklejony: Graczu ujawnij sie
Odwiedzin: 221 663
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Graczu ujawnij sie

Od deprawacji do inspiracji 1 krok :) Nie ma to jak zimne piwko... pozdro
Forum: Hyde Park 30-04-2010, 23:09
Odpowiedzi: 1 393
Przyklejony: Graczu ujawnij sie
Odwiedzin: 221 663
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Graczu ujawnij sie

Hehehe ;p demoralizacja nowa pasja ;p
Forum: Konkursy, turnieje i inne! 30-04-2010, 19:56
Odpowiedzi: 33
Odwiedzin: 7 764
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Konkurs Battlefield: Bad Company 2

Disc-Man nowy Superheros fajny pomysł ile plytek na to poszło ? pozdro
Forum: Hyde Park 30-04-2010, 19:43
Odpowiedzi: 1 393
Przyklejony: Graczu ujawnij sie
Odwiedzin: 221 663
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Graczu ujawnij sie

Człowiek jak tak patrzy to i by się napił ...czyli kuszenie dusz młodocianych (jeszcze krypto reklama ) hehe może dlatego ? :)
Forum: Hyde Park 30-04-2010, 19:23
Odpowiedzi: 1 393
Przyklejony: Graczu ujawnij sie
Odwiedzin: 221 663
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Graczu ujawnij sie

Ja i Zielona wróżka zdjęcie mogą oglądać tylko pełnoletni :P
http://img188.imageshack.us/img188/1641/d02547f070.jpg (http://img188.imageshack.us/i/d02547f070.jpg/)
Forum: Xbox 360 30-04-2010, 11:12
Odpowiedzi: 2 677
Odwiedzin: 232 597
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: W co teraz grasz na X360?

Praktycznie co dzien w B:BC 2 :) a tak co jakis czas Fable2 Dragon Age i MassEffect 2
Forum: Xbox Live 30-04-2010, 10:11
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 2 077
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: czy da rade??

Płyta musi zostac w napedzie do weryfikacji orginału ale gra bedzie smigac z dysku nie mozna jej wyjmowac ...wiadomo co by sie działo gdyby można było ja wyjmować
Forum: Muzyka 30-04-2010, 09:55
Odpowiedzi: 61
Sonda: Muzyka
Odwiedzin: 21 728
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Muzyka

Rock Metal Industrial i pochodne :P szczegulnie MDM
Forum: Muzyka 30-04-2010, 01:48
Odpowiedzi: 21
Odwiedzin: 11 338
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Użytkownicy Last.fm

Moj Nick na Lascie to MOnsterWolf pozdro :P im wiecej nowej muzy do poznania tym lepiej stagnacja = nuda
Forum: Filmy i seriale 30-04-2010, 01:38
Odpowiedzi: 287
Odwiedzin: 30 838
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: Wasze ukochane filmy

Blade Runner http://www.youtube.com/watch?v=ZZKkxAQYxyE&feature=related film daje do myslenia i wiele innych ... byle bylo ambitnie i ciekawie pozdro
Forum: Osiągnięcia 30-04-2010, 01:18
Odpowiedzi: 101
Odwiedzin: 44 645
Zamieszczone przez Narwaniec'TAY
Odp: True Achievements OCPL Ranking!

Super ranking ja wole jednak nie sprawdzac by się nie dołować :P
Pokaż wyniki 1 do 24 z 24

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:44.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.