Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 25 z 322
Wyszukiwanie trwało 0.02 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: PL GoNZo
Forum: Ustawki 19-10-2014, 18:42
Odpowiedzi: 42
Odwiedzin: 5 874
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: PvZ Garden Warfare

dzis nie wiem czy bede na live natomiast jutro/pojutrze wieczorem jak najbardziej
Forum: Ustawki 19-10-2014, 17:26
Odpowiedzi: 42
Odwiedzin: 5 874
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: PvZ Garden Warfare

Mi rowniez chodzi o xbox one

dark star na ktora konsole masz gre?
Progresywny daj znac jak sciagniesz PvZ
Forum: Ustawki 19-10-2014, 13:00
Odpowiedzi: 42
Odwiedzin: 5 874
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: PvZ Garden Warfare

ktos chetny na wspolna gre?

gt: GoNZo x985
Forum: Ustawki 17-10-2014, 20:35
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 7 028
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Destiny

jeszcze nie mam, dodam cie do znajomych i moze w weekend uda sie pograc?
Forum: Ustawki 16-10-2014, 17:41
Odpowiedzi: 30
Odwiedzin: 7 028
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Destiny

nagarot zglaszam sie do triple play

szukam rowniez ludzi do wspolnej gry- jestem swiezo po ukonczeniu watku fabularnego i wbiciu 20 lvl .
Moge tez zaczac gre inna postacia od poczatku

GT:...
Forum: PlayStation 3 27-02-2014, 21:00
Odpowiedzi: 1 199
Odwiedzin: 140 917
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Składka na gry z PSN

ktos chetny na dead space 3 (29zl) + awakened (19zl)?
- 24 zl/os przy 2 osobach
- 12 zl/os przy 4 osobach
Forum: PlayStation 3 16-02-2014, 15:52
Odpowiedzi: 1 199
Odwiedzin: 140 917
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Składka na gry z PSN

ktos chetny na skladke na fife 14?

w sumie to od dzis mam ps3 i na inne gry tez chetnie sie poskladam :)
Forum: Sprzedam/Kupię/Zamienię 17-06-2011, 00:56
Odpowiedzi: 1 443
Przyklejony: Top sprzedawcy
Odwiedzin: 163 405
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Top sprzedawcy

+ dla jasiopatryk
Forum: Ustawki 11-06-2011, 10:53
Odpowiedzi: 1 042
Odwiedzin: 79 857
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Gears of War 2

moze dzis ok 21 uzbiera sie grupka chcaca boostowac lvl?

wpisujcie sie komu pasuje
1. PL GoNZo
Forum: Ustawki 08-06-2011, 11:48
Odpowiedzi: 1 042
Odwiedzin: 79 857
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Gears of War 2

chetny do boostowania lvl
Forum: Ustawki 26-05-2011, 23:05
Odpowiedzi: 191
Odwiedzin: 17 529
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Bioshock 2

eee nic nie pisales o piatku :P

ja o 22 bede wiec jesli innym pasuje to mozemy przesunac termin o 2h
Forum: Sprzedam/Kupię/Zamienię 26-05-2011, 17:40
Odpowiedzi: 1 443
Przyklejony: Top sprzedawcy
Odwiedzin: 163 405
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Top sprzedawcy

+ dla Habit75 za czasowa wymiane
Forum: Ustawki 26-05-2011, 14:07
Odpowiedzi: 191
Odwiedzin: 17 529
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Bioshock 2

SnaQ PL pewnie ze mozesz sie dolaczyc, lobby jest na 6-10 osob

ok, wiec pierwszy termin ustawki to piatek o 20
Forum: Ustawki 25-05-2011, 14:59
Odpowiedzi: 191
Odwiedzin: 17 529
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Bioshock 2

ok, tworze liste zainteresowanych boostingiem:
1. PL GoNZo
2. BlackJack PL
3. Preemo666
4. Sephiroth POL
5. CoolBary
6. SapinPL

Napiszcie jaki termin wam pasuje zeby sie spotkac w pt, sob i...
Forum: Ustawki 14-05-2011, 21:57
Odpowiedzi: 328
Odwiedzin: 32 662
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: FIFA 11 - ustawka

ja chetnie pogram
Forum: Ustawki 10-05-2011, 12:11
Odpowiedzi: 191
Odwiedzin: 17 529
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Bioshock 2

jesli ta ustawka na mapki dlc jest aktulna to chetnie sie dolacze
Forum: Ustawki 03-05-2011, 13:03
Odpowiedzi: 797
Odwiedzin: 67 579
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Red Dead Redemption

o 21 mnie pewnie nie bedzie, jakby co to moge pomoc przed meczem
~19.30
Forum: Ustawki 02-05-2011, 22:42
Odpowiedzi: 797
Odwiedzin: 67 579
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Red Dead Redemption

jak mowilem- jak bede na live to wam moge z tym kingpinem pomoc :)
Forum: Ustawki 01-05-2011, 17:13
Odpowiedzi: 797
Odwiedzin: 67 579
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Red Dead Redemption

chetnie zrobie zombie

1 - Zell93
2 - ReachPL
3 - colossusPL
4 - PL GoNZo

dzis do 21 mam czas, pozniej gram coopa w vegas2
moze do tego czasu cos sie uda zagrac?
Forum: Sprzedam/Kupię/Zamienię 29-04-2011, 14:24
Odpowiedzi: 1 443
Przyklejony: Top sprzedawcy
Odwiedzin: 163 405
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Top sprzedawcy

+ dla zimzvm
Forum: Ustawki 26-04-2011, 15:45
Odpowiedzi: 328
Odwiedzin: 32 662
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: FIFA 11 - ustawka

ja chetnie dolacze do jakiegos klubu i pogram for fun
Forum: Sprzedam/Kupię/Zamienię 26-04-2011, 14:42
Odpowiedzi: 1 443
Przyklejony: Top sprzedawcy
Odwiedzin: 163 405
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Top sprzedawcy

+ dla igor8472

polecam
Forum: Halo 12-04-2011, 23:01
Odpowiedzi: 229
Odwiedzin: 32 669
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Halo: Reach - ustawki

chetnie ci pomoge bo chcialbym zobaczyc jakim cudem podlaczysz 5 kontrolerow do jednej konsoli :D
Forum: Ustawki 05-04-2011, 17:38
Odpowiedzi: 102
Odwiedzin: 8 675
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Guitar Hero: World Tour

ja na bass chetnie wskocze

edit: chyba mam tez perkusiste
Forum: Xbox Live 05-04-2011, 15:43
Odpowiedzi: 1 622
Odwiedzin: 293 505
Zamieszczone przez PL GoNZo
Odp: Microsoft Points

2 godziny gwarancji jest na wydanie punktow, czyli jak nie zdazysz ich wydac i znikna ci w tym czasie to dostajesz (najczesciej) nowe konto

sciagac na dysk mozesz sobie i przez 3 tygodnie
Pokaż wyniki 1 do 25 z 322

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:08.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.