Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 13 z 13
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: gamemaster32
Forum: PlayStation Network Gaming 28-04-2014, 00:18
Odpowiedzi: 161
Przyklejony: Konfiguracje
Odwiedzin: 39 375
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: Konfiguracje

hah, ps3 pod tym wzgledem slabo daje rade tak czy siak ;) postaw konsole blizej routera jest szansa ze pomoze
Forum: PlayStation 4 28-04-2014, 00:15
Odpowiedzi: 3 819
Odwiedzin: 386 977
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: PlayStation 4 - Temat ogólny

Jak tam zadowoleni z PS4 jestescie ? jakis przelom czy tylko lepsza grafika + szybszy sprzet ? Warto kupowac czy lepiej sie wstrzymac ?
Forum: Sprzęt i oprogramowanie 28-04-2014, 00:12
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 7 337
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: Kupno laptopa do gier

dokladnie, kiedys byl komputer i konsola teraz jest tyle tego ze trzeba wiedziec w co sie chce grac bo pod wszystko jest sprzet :)
Forum: Mobile/Komórki/Tablety 22-04-2014, 01:28
Odpowiedzi: 3 129
Odwiedzin: 302 554
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: Telefony komórkowe

Bateria to teraz zmora kazdego :)
Forum: Muzyka 22-04-2014, 01:27
Odpowiedzi: 194
Odwiedzin: 40 814
Zamieszczone przez gamemaster32
Forum: Sprzęt i oprogramowanie 22-04-2014, 01:26
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 7 337
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: Kupno laptopa do gier

komp do gier> laptop do gier
Forum: Xbox One 22-04-2014, 01:25
Odpowiedzi: 10 867
Odwiedzin: 1 241 824
Zamieszczone przez gamemaster32
Forum: Gry Multiplatformowe 22-04-2014, 01:24
Odpowiedzi: 2 280
Odwiedzin: 185 363
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: Battlefield 4

no i co zrobisz? nic nie zrobisz
Forum: Xbox 360 18-04-2014, 14:27
Odpowiedzi: 2 677
Odwiedzin: 271 484
Zamieszczone przez gamemaster32
Forum: Xbox 360 18-04-2014, 14:25
Odpowiedzi: 809
Odwiedzin: 79 685
Zamieszczone przez gamemaster32
Forum: Gry Multiplatformowe 18-04-2014, 14:24
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1 086
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: LEGO The Hobbit

To polecacie czy nie ? bo nie wiem czy sie bawic a wczesniejsze lego byly spoko :D szczegolnie star wars
Forum: Gry Multiplatformowe 18-04-2014, 14:22
Odpowiedzi: 495
Odwiedzin: 36 216
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: Call of Duty: Ghosts

ciekawe czemu... :)
Forum: Gry Multiplatformowe 18-04-2014, 14:21
Odpowiedzi: 45
Odwiedzin: 6 030
Zamieszczone przez gamemaster32
Odp: Borderlands: The Pre-Sequel

haha ciekawe czy bedzie nowa wersja :D
Pokaż wyniki 1 do 13 z 13

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:27.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.