Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 25 z 207
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: Shanga
Forum: Forza 18-06-2019, 08:27
Odpowiedzi: 48
Odwiedzin: 5 078
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Forza Horizon 4

Zrobilem ale wystarczylo zasuwac pod prad przez przypadek zaliczylo.
Forum: Forza 17-06-2019, 17:30
Odpowiedzi: 48
Odwiedzin: 5 078
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Forza Horizon 4

Hej podpowie ktos jak zrobic twardy bojownik skill
Forum: Xbox One 30-05-2019, 02:44
Odpowiedzi: 10 822
Odwiedzin: 1 019 566
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Xbox One - Temat ogólny

Tak z ciekawosci jak moge zapytac czemu zostalem wyrzucony z rankingu xbox live? Jesli nie w tym temacie to sorry.
Forum: Forza 24-12-2018, 10:46
Odpowiedzi: 48
Odwiedzin: 5 078
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Forza Horizon 4

Siema nie chce ktos na spole kupic pezepustki samochodowej do Forzy Horizon 4
Forum: Osiągnięcia 26-11-2018, 01:46
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

Teraz robia gry na ********* tak by kasa sie zgadzala.Malo ktore studio robi gre naprawde dobre, na dodatek wolaja sobie kosmiczne ceny.
Forum: Forza 01-11-2018, 21:58
Odpowiedzi: 48
Odwiedzin: 5 078
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Forza Horizon 4

Jest ktos chetny na rankigowa przygode zespolowa w niedziele np o 15 jak cos ranking odpala od 3 lv jak cos to pisac bezposrednio na Gt Replacedshanga
Forum: Forza 29-10-2018, 13:58
Odpowiedzi: 31
Odwiedzin: 16 874
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Forza Horizon 2 - ustawki

Ja juz zrobilem teraz gonie 4
Forum: Osiągnięcia 23-09-2018, 02:11
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

Pewnie tak ale no coz pozyjemy zobaczymy , jak bedzie to sie ogra.
Forum: Osiągnięcia 21-09-2018, 16:52
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

Shadow of The Tomb Raider 1000/1000 bardzo przyjemna gra szkoda ze juz ostatnia czesc moze za jakis czas jeszcze powroci Lara Croft.
Forum: Xbox 360 12-06-2018, 00:14
Odpowiedzi: 2 677
Odwiedzin: 230 119
Zamieszczone przez Shanga
Forum: Osiągnięcia 10-06-2018, 21:54
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

960 gs idzie zrobic dzien, dwa reszta to rozjezdzanie do 10 000 zombi tylko pod warunkiem ze ktos ci pomaga kto przeszedl moze rzucic ci bron ammo lekarstwa wtedy nie tracisz czasu. Mi troche dluzej...
Forum: Osiągnięcia 09-06-2018, 13:57
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

State of Decay 2 1000/1000 Jak dla mnie full wypas dobra gra i swietna sciezka dzwiekowa.
Forum: Xbox One 09-05-2018, 22:40
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 3 460
Zamieszczone przez Shanga
Odp: State of Decay 2

Ja przejrzalem te achiv i moim zdaniem gra peknie 3 - 4 dni w tej grze nie bedzie nic trudnego, moze te 10 tys zombi troche potrwa ale reszta to nie bedzie raczej problemu.
Forum: Osiągnięcia 22-04-2018, 14:46
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

ReCore 1500/1500
Forum: Ustawki 13-04-2018, 20:09
Odpowiedzi: 0
Odwiedzin: 1 455
Zamieszczone przez Shanga
Battlefront

Siemka szukam osoby ktore posiadaja gre wraz z dlc potrzebuje zrobic dwa achiv moge pomodz tez przy innych achiv wszystko bylo by do zrobienia gdyby nie martwe multi w dlc np sabotaz.
Forum: Osiągnięcia 03-04-2018, 00:32
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

Forza Horizon 3 2500/2500 super giera i nie mulaca jak 2
Forum: Xbox One 08-03-2018, 02:27
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 68 351
Zamieszczone przez Shanga
Smile Odp: Gears of War 4

Albo miec sklad 6 osobowy w tym 4 graczy po 2 pady
Forum: Xbox 360 06-01-2018, 05:53
Odpowiedzi: 2 362
Przyklejony: Problemy techniczne
Odwiedzin: 216 116
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Problemy techniczne

Gry się pobierają też na instant on
Forum: Xbox One 16-12-2017, 19:59
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 68 351
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Gears of War 4

Ciekawe kiedy będą pozostałe eventy by zdobyć resztę skórek ja uznam to tak h... to zrobili event powinien być co tydzień jak w 3
Forum: Xbox One 15-12-2017, 21:13
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 68 351
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Gears of War 4

Z tego co czytałem to po dwie skórki idzie zgarnąć
Forum: Xbox One 15-12-2017, 15:36
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 68 351
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Gears of War 4

Jeśli ktoś poluje na achiv za eventy w GoW4 najpierw musi się zarejestrować na stronie gersow.

---------- Wiadomość dodana 15:36 ---------- Pierwotna wiadomość opublikowana 15:35 ----------
...
Forum: Xbox One 06-12-2017, 21:42
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 68 351
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Gears of War 4

Żeby było co robić w święta haha a nie tylko wpierdalac
Forum: Xbox One 06-12-2017, 12:22
Odpowiedzi: 683
Odwiedzin: 68 351
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Gears of War 4

Elo wiadomo kiedy ten dlc ma być ?
Forum: Osiągnięcia 23-11-2017, 04:37
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

Hitman Rozgrzeszenie 1000/1000 całkiem przyjemna gra warto zagrać kto nie gral.
Tomb Raider Anniversary 1000/1000 po 6 latach w końcu zakończyłem tą grę. Ostatnim razem przy jednym achiv musiałem...
Forum: Osiągnięcia 04-11-2017, 17:48
Odpowiedzi: 8 510
Przyklejony: Mistrzowie "calaków"
Odwiedzin: 1 210 425
Zamieszczone przez Shanga
Odp: Mistrzowie "calaków"

Assassin Creed Origins 1000/1000 Gra calkiem przyjemna , choć brakuje jej pewnego smaczku takiej tajemniczości, bardziej wiało mi FC 4 ale to moje takie widzi mi się no i brak wyboru płci postaci...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 207

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:27.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.