Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Przeszukaj Forum


Pokaż wyniki 1 do 25 z 97
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: doberman xPL
Forum: Hyde Park 17-05-2012, 23:16
Odpowiedzi: 596
Odwiedzin: 28 440
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Piłka nożna - pogadanki.

Jak bedzie sie okaze, teraz kolejna informacja ze moze jednak Llorente pojdzie do MU, tylko Bilbao krzyknelo 30 baniek za niego ;/ Co do zarobkow Lewego to faktycznie smiech, jesli mialby zostac...
Forum: Hyde Park 16-05-2012, 20:20
Odpowiedzi: 596
Odwiedzin: 28 440
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Piłka nożna - pogadanki.

Nie ma co cieszy forma chlopakow z BVB pred Euro, osobiscie jestem pelen optymizmu jesli chodzi o Polske na tych mistrzostwach, niewiem jak inni. Piszczek bez watpienia jeden z lepszych bocznych na...
Forum: Ustawki 21-04-2012, 10:19
Odpowiedzi: 18
Odwiedzin: 2 148
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Resident Evil Operation Raccoon City x360

Znajdzie sie ktos chetny na wbicie kilku gs dzisiaj ?

Jestem online do 19:30

GT - DOBERMAN x360PL
Forum: Ustawki 04-03-2012, 22:58
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 758
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: UFC3

od wtorku moge zagrac. daj znac na live jak dalej potrzebujesz kogos
Forum: Ustawki 17-02-2012, 14:31
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1 946
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Call of Juarez: The Cartel

Chetnie zagram chcialem sie za to zabrac dzis w nocy albo jutro z rana - jesli ktos zainteresowany niech wysle info na xbl.
Forum: Filmy i seriale 07-01-2012, 20:35
Odpowiedzi: 1
Odwiedzin: 1 133
Zamieszczone przez doberman xPL
Deadwood

Dosc stary ale nie widze wzmianki w tematach, kogos moze zainteresuje. Wlasnie skonczylem ostatni sezon. Szalu moze nie ma ale dosc przyjemny zabijac czasu.
Forum: Filmy i seriale 07-01-2012, 20:30
Odpowiedzi: 421
Odwiedzin: 51 568
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: The Walking Dead

13, ale zrobili przerwe od konca listopada do lutego
Forum: Filmy i seriale 07-01-2012, 20:27
Odpowiedzi: 103
Odwiedzin: 17 313
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Homeland

Zgadzam sie bardzo ciekawy i wciagajacy. Na poczatku myslalem ze motyw jednosezonowy, ale umiejetnie to rozkrecili. Czekam na S2
Forum: Ustawki 19-12-2011, 10:45
Odpowiedzi: 0
Odwiedzin: 555
Zamieszczone przez doberman xPL
Brunswick Pro Bowling

Znajdzie sie ktos chetny na jeden onlinowy achi za wygranie meczu online ?
Forum: Ustawki 03-11-2011, 14:21
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 11 546
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Battlefield 3

Chetnedo na co-op potrzebuje , najlepiej dzis lub jutro.

GT - DOBERMAN x360PL
Forum: Ustawki 05-10-2011, 12:46
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 937
Zamieszczone przez doberman xPL
Supremacy MMA

Ktos chetny na szybkie wbicie meczy rankingowych.
Forum: Ustawki 05-10-2011, 12:42
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 1 261
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: F1 2011

Chetnie sie pobawie. Dostepnosc raczej nocna :)
Forum: Ustawki 24-09-2011, 10:06
Odpowiedzi: 50
Odwiedzin: 4 421
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Shift 2 Unleashed

Chetnie podlacze sie pod jakas ustawke.

Dostepnosc - raczej blizej nieokreslona, ze tak powiem "random"
Checi - duze
Forum: Ustawki 17-09-2011, 18:11
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 647
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Mx Vs. ATV ALIVE

po niedzieli moge zagrac.
Forum: Ustawki 17-09-2011, 16:45
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1 603
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Bodycount

A po co wieksza grupa, najszybciej we 2 sie robi. Chyba ze chcesz rozgrywac ekstra mecze dla pozostalych
Forum: Ustawki 16-09-2011, 18:43
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1 603
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Bodycount

Juz skonczylem , ale jak nie masz z kim moge pomoc
Forum: Ustawki 11-09-2011, 09:37
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1 603
Zamieszczone przez doberman xPL
Bodycount

Znajdzie się ktoś chetny na ustawke w ta nieszczesna gre ?
Przyjemnosc gry 1/10 wiec chcialbym szybko i bezbolesnie wycisnac z tego czegos 1k.
Forum: Ustawki 02-09-2011, 01:50
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1 946
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Call of Juarez: The Cartel

chetnie zagram w co-op.
jesli ktos chetny gametag - DOBERMAN x360PL
Forum: Ustawki 16-08-2011, 11:18
Odpowiedzi: 1
Odwiedzin: 534
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: WSC Real 11: World Snooker Championship

Jesli ktos jakims cudem nabyl ta gre chetnie zrobie onlinowe osiagniecia.

Gametag - DOBERMAN x360PL
Forum: Filmy i seriale 10-05-2011, 11:47
Odpowiedzi: 452
Odwiedzin: 45 761
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Game Of Thrones

Rowniez liczylem na wiecej akcji, trzeci odcinek genetalnie nuda - licze na szybki zwrot i konkretna napierdalanke
Forum: Filmy i seriale 10-05-2011, 01:04
Odpowiedzi: 3 767
Odwiedzin: 394 595
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Ostatnio widziałem i polecam

U mnie rowniez dzien filmowy. Ja dzis odkopałem troszke starsze pozycje, jako ze filmy widzialem juz x lat temu odswiezylem troche pamiec.Polecam dla wszystkich którzy nie widzieli, klasyka
...
Forum: Hyde Park 06-05-2011, 17:14
Odpowiedzi: 3 317
Odwiedzin: 427 189
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Smieszne screeny, zdjecia, filmiki

Mlynowy miazdzy :) Dobre
Forum: Hyde Park 04-05-2011, 20:29
Odpowiedzi: 93
Odwiedzin: 13 776
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Liga Mistrzów - Kto wygra? Jakie jest wasze zdanie

@ChiefAvenger - Taktyka bedzie 3-5-8

Oj jakich specjalistow mamy i tu na OC od rzemiosla futbolowego to glowa mala. Na szczescie final odbedzie sie 28 (ktory i tak nie jeden specjalista bedzie...
Forum: Hyde Park 04-05-2011, 13:48
Odpowiedzi: 93
Odwiedzin: 13 776
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: Liga Mistrzów - Kto wygra? Jakie jest wasze zdanie

Nic sie nie martw, o wyniku finalu dowiesz sie z samego rana na forum, na pewno ktos napisze :rolleyes: ehhhhh
Forum: Sprzęt i oprogramowanie 03-05-2011, 15:33
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 2 333
Zamieszczone przez doberman xPL
Odp: problem z pc/winamp

Jesli to samo na roznych playerach to proponowalbym zaczac od sterownikow karty dzwiekowej albo od kodekow. Wydaje mi sie ze to nie wina systemu. Sprobuj moze cos pomoze...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 97

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:12.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.