Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Microsoft > Xbox One

Xbox One Magnetowid XXI wieku. Podobno są też gry.

Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-03-2012, 04:02   #1
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne

Miasto: Kutno
Reputacja: 11521

Lista Osiągnięć
4 The Players Platynki jak dziewczynki Forever Alone Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 47

Domyślnie Plotki

Brak nowego Xboksa na E3 2012
Cytat:
While we appreciate all the interest in our long-range plans for the future, we can confirm that there will be no talk of new Xbox hardware at E3 or anytime soon. For us, 2012 is all about Xbox 360-and it's the best year ever for Xbox 360. The console is coming off its biggest year ever-a year in which Xbox outsold all other consoles worldwide. Xbox 360 didn't just outsell other consoles, it also outsold all other TV-connected devices like DVD players, as well as digital media receivers and home theatre systems. And in our seventh year, we sold more consoles than in any other year-defying convention.

This year, we will build on that Xbox 360 momentum. With "Halo 4," "Forza Horizon," "Fable: The Journey," and other great Kinect games on the way, our 2012 Xbox lineup is our strongest ever. This year, we will deliver more TV, music, and movie experiences for Xbox 360-as we'll make it even easier to find and control your all entertainment. And this year, Xbox games, music, and video are coming to Windows 8 so people can enjoy their Xbox entertainment wherever they go.”
Następny Xbox bez napędu
Cytat:
MCV has learnt that Microsoft has been telling partners that the Next Xbox will NOT include a disc drive.

The briefings have been issued under what MCV’s source describes as “the strictest NDA” they have ever encountered.

Although the console will not include a disc drive, it will offer compatibility with some sort of interchangeable solid-state card storage, although it is not known whether this will be proprietary or a more standard format such as SD.

Furthermore, a 2013 launch date for the hardware has been confirmed.
Nazwa kodowa kolejnej konsoli to Durango
Cytat:
The Next Xbox is Code-Named…Durango

Kotaku has heard from multiple sources close to the project that the code-name for Microsoft's next console is Durango.

Yup. Durango.

Note this is a code-name. Like the Katana (Dreamcast), Dolphin (GameCube) and Revolution (Wii) before it, it's not the name that will appear on the finished product when you finally get your hands on one.

It is the name, however, that you'll be hearing during the console's final development phase, that awkward time between it being first shown off and then actually released to the public.

Interestingly, it seems to also suggest a bit of a pattern in Microsoft's internal naming policies. Kinect, before we knew it as Kinect, was called Natal, named for a city in Brazil. Durango, meanwhile, is the name of one of Mexico's 31 states.
Xbox 3 z Blu-ray, Kinect 2, blokadą przeciwko używanym grom, 8x mocniejszy niż 360
Cytat:
Microsoft will upgrade its disc technology for its next Xbox from DVDs to Blu-Ray discs, catching up to rival Sony, games industry sources tell Kotaku.

Sony's PlayStation 3 currently supports Blu-Ray, which can contain 25 or 50GB of data compared to DVD's 9GB.

But that disc detail could be far less impactful to the next generation of game consoles than the assertion I've heard from one reliable industry source that Microsoft intends to incorporate some sort of anti-used game system as part of their so-called Xbox 720.
It's not clear if that means that the system wouldn't play used games or how such a set-up would work. Obvious approaches—I'm theorizing here—like linking a copy of a game to a specific Xbox Live account could seemingly be foiled by used-game owners who would keep their system offline. My source wasn't sure how Microsoft intended to implement any anti-used game system in the new machine.

A push in any way by Microsoft against used games would likely be cheered from publishers sick of seeing retailers like GameStop crow about their revenues from the sale of used games. But it could potentially anger consumers who rely on buying cheaply-sold used games or even pass games to relatives or friends.

One source familiar with Microsoft's plans for the new Xbox said Microsoft plans to ship their new Xbox with a new version of its red-hot Kinect hands-free sensor system. The new Kinect would contain an on-board processor, a feature originally intended for the first Kinect. That processor would enable a new Kinect to more effectively detect users' motions.

I'm also hearing that Microsoft is interested in making a smaller controller for its new console.

And what of gaming site IGN's report that the machine could be six times more powerful than the Xbox 360? From some industry sources I'm hearing that that's the right ballpark and that Microsoft is estimating they might even get to 8x the Xbox 360. But another insider clarified that no one in the industry has development kits yet and that any talk about specs right now is still hypothetical.
Stary 30-03-2012, 08:53   #2
lokiGEO
Wariat
lokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądze

Miasto: układ 1965 strefa II ark. 252.31 (NW)
Reputacja: 2229

Lista Osiągnięć
Dopiero się rozkręcam! Wyginam śmiało ciało Celebryta Lubiany 
Liczba Osiągnięć: 14

Domyślnie Odp: Plotki

można wersje PL
Stary 30-03-2012, 09:47   #3
chrono87
Spambot
chrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebrytachrono87 Celebryta

Miasto: Gdynia
Reputacja: 4365

Słyszałem, że następna generacja uderzy z grubej rury, blokada przeciwko używanym grą.

Ostatnio edytowane przez chrono87 : 30-03-2012 o 09:49
chrono87 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 10:12   #4
igor8472
da Sztig
igor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narodyigor8472 Klękajcie narody

Miasto: Festung Breslau
Reputacja: 5090

Lista Osiągnięć
VIP Filantrop Donator o wielkim sercu Widz 
Liczba Osiągnięć: 33

Blokado do spełnienia chyba raczej tylko gdyby wyeliminowali napęd tak jak to zrobiło Sony z Vitą. Nawet trofea może zdobywać tylko Iszy właściciel gry...

Kokodżambo i do przodu.
igor8472 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 10:32   #5
Malebolge PL
Stały bywalec
Malebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innych

Miasto: Podmiejsko
Reputacja: 757

Lista Osiągnięć
Na dobre i na złe Byłem pierwszy! Achievement Whore Hall of Fame Star 
Liczba Osiągnięć: 9

hmm niby tak, ale brak napędu to może być problem w przypadku dużej konsoli - w krajach pokroju Polski nie każdy dysponuje dobrym łączem pozwalającym na ściaganie dużych kilku (lub w przyszłości nastu) gigabajtów żeby zagrać w jedną grę... zablokowaliby sobie praktycznie sprzedaż w krajach gorzej rozwiniętych
Stary 30-03-2012, 11:11   #6
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne

Lista Osiągnięć

W brak napędu jakoś nie wierzę, może w kolejnej generacji. Jeszcze za wcześnie, zbyt mocno ograniczyliby w ten sposób grupę odbiorców. Po prostu zrobią jak na PC - bez kodu z pudełka nie zagrasz/dostaniesz grę ograniczoną np. do pierwszego levelu. Coś jak trial z XBLA.
Stary 30-03-2012, 11:39   #7
lvizzz
Fuck games, games suck
lvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca świata

Miasto: London
Reputacja: 8112

Lista Osiągnięć
Stary dziad! Ten jedyny Weteran Xbox Live Aniołek 
Liczba Osiągnięć: 46

Tez nie bardzo, ale jakby sie przestawic na szybkie pamieci flash, to problem z brakiem miejsca nie mialby....yyyy miejsca.
lvizzz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 11:46   #8
typfon
Fanatyk
typfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumny

Miasto: Ghibalb
Reputacja: 1073

Lista Osiągnięć
Old School Playaz Ten jedyny Swój! Na dobre i na złe 
Liczba Osiągnięć: 11

cena nosnika jest jeszcze chyba za bardzo wygórowana ... koszt płytki to kilka centów, kata zawsze będzie droższa ...

Krul Frume
typfon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 11:47   #9
wrog
El Presidente

Lista Osiągnięć

Historia zatoczy koło i dostaniemy stacjonarkę na kartridże we współczesnej wersji? W przypadku MS jest jednak ten problem, że w odróżnieniu od Sony sam takich kart nie robi.
Stary 30-03-2012, 12:12   #10
Mr Perfect
No-life
Mr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłośćMr Perfect Przed nim wspaniała przyszłość

Reputacja: 1826

mi się wydaje że będą jakieś pamieci flash, skoro do PSP Vita opłaca się je masowo produkować to czemu nie do konsoli stacjonarnej ? z tym że pojemność na starcie musiała by być ustalona na 32GB tylko teraz pytanie co z wsteczną kompatybilością skoro nie bedzie czytnika optycznego a może dwie wersje x720 ? hehehe
Stary 30-03-2012, 12:23   #11
sobol
Spambot
sobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narody

Miasto: Podobno Stolica
Reputacja: 6427

Lista Osiągnięć
Ten jedyny Zapalczywy Lubiany Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 24

zobaczycie ze bedzie to HD-DVD lub jego jakas mutacja

WYSŁANE Z KRZESŁA OBROTOWEGO FIRMY INTAR TOOLS staram się nie ignorować P.Damiana
sobol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 13:15   #12
vivi
Uzależniony
vivi Wzór dla innychvivi Wzór dla innychvivi Wzór dla innychvivi Wzór dla innychvivi Wzór dla innychvivi Wzór dla innychvivi Wzór dla innychvivi Wzór dla innych

Reputacja: 904

Cytat:
Napisał sobol Zobacz post
zobaczycie ze bedzie to HD-DVD lub jego jakas mutacja
to by było głupie, zwłaszcza, że nikt już nośnika nie robi, koszt produkcji takiej płytki byłby ogromny.
vivi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 13:56   #13
kbrs
Spambot
kbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narodykbrs Klękajcie narody

Reputacja: 5252

oby te kretynskie pomysly z uzywkami nie przeszly : |
Stary 30-03-2012, 14:32   #14
FalsoVero
Znajomy
FalsoVero Jest wokół niego pozytywna auraFalsoVero Jest wokół niego pozytywna auraFalsoVero Jest wokół niego pozytywna aura

Miasto: Szczecin
Reputacja: 211

Lista Osiągnięć
Wyginam śmiało ciało Go! Go! PSP/Vita Konsekwentny Jakość, nie ilość 
Liczba Osiągnięć: 13

O napęd nie martwię się ponieważ konsola to też odtwarzacz multimedialny, bardziej martwi mnie zablokowanie gier używanych. Mimo, że najczęściej grę kupuje nową to jeżeli uznam, że jednak nie przypadła mi do gustu nie będę miał możliwości sprzedania jej. Kolejna sprawa to ceny gier... Gdyby zaczęli sprzedawać je w normalnych cenach gracze by nie narzekali na to. Zobaczymy jeżeli plotki się potwierdzą kupie kartę graficzną w cenie konsoli i będę grał na PC a to, że raz na rok ominie mnie jakiś EX jakoś zniosę.
Stary 30-03-2012, 14:41   #15
lokiGEO
Wariat
lokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądzelokiGEO Sława i pieniądze

Miasto: układ 1965 strefa II ark. 252.31 (NW)
Reputacja: 2229

Lista Osiągnięć
Dopiero się rozkręcam! Wyginam śmiało ciało Celebryta Lubiany 
Liczba Osiągnięć: 14

dziś na interii pisali że ami M$ ani Sony nie wprowadzi blokady używek bo był by to dla nich strzał w kolano, musiały by wszystkie konsole to wprowadzić bo wtedy ludzie woleli by kupić konsolę konkurencji i nie kupowali by nowej generacji bo po prostu by się im to nie opłacało. Za pewnie na większą skalę będą eksploatowane online passy do multi.
Stary 30-03-2012, 17:00   #16
typfon
Fanatyk
typfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumnytypfon Może być z siebie dumny

Miasto: Ghibalb
Reputacja: 1073

Lista Osiągnięć
Old School Playaz Ten jedyny Swój! Na dobre i na złe 
Liczba Osiągnięć: 11

wiiu pomimo posiadania napędu ma nie odtwarzać filmów (jeśli się mylę prosze o sprostowanie) to już nie te czasy że konsola do DVD w domu ... w końcu BR można kupić za 400/500, a na x0 sa inne usługi z filmami ...

Krul Frume
typfon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 17:28   #17
Fuji
Wariat
Fuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świataFuji Władca świata

Miasto: Fugasówka
Reputacja: 8060

Lista Osiągnięć
Widz Książkotwarz Ten jedyny Dopiero się rozkręcam! 
Liczba Osiągnięć: 28

Cytat:
Napisał lokiGEO Zobacz post
dziś na interii pisali że ami M$ ani Sony nie wprowadzi blokady używek bo był by to dla nich strzał w kolano (...)
MS może pójść na kompromis i nie wprowadzić blokady na gry używane w pojęciu stricte, tylko zablokować sposobność łykania w nich acziwów. Na szczęście nigdy nie lubiłem zbierania tych gejowskich punkcików, więc nie zrobiłoby to na mnie specjalnego wrażenia.

Naczelny Antycyganista III RP.

Gram tylko w dobre gry i crapy!
Fuji jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-03-2012, 21:24   #18
mataman
Spambot
mataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebryta

Miasto: Warszawa
Reputacja: 4117

Lista Osiągnięć
Jakość, nie ilość 360 stopni PlayStation 3 is my Home I love Apple 
Liczba Osiągnięć: 12

Nie wiem kim jesteś i co zrobiłeś z Fujim, ale my to wyjaśnimy
Stary 30-03-2012, 21:42   #19
Snake
Spambot
Snake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake NiewiarygodneSnake Niewiarygodne

Miasto: Poznań
Reputacja: 12623

Lista Osiągnięć
Nie mam nic lepszego do roboty Ten jedyny Stary dziad! Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 30

Jakby wprowadzili takie ścierwo to tylko by wydłużyli zainteresowanie starymi konsolami a wiadomo, że nie o to chodzi.
Stary 31-03-2012, 19:18   #20
Rabiolek
Początkujący
Rabiolek Można na niego liczyćRabiolek Można na niego liczyćRabiolek Można na niego liczyć

Reputacja: 272

Lista Osiągnięć
Byłem pierwszy! Zapalczywy Go! Go! PSP/Vita  
Liczba Osiągnięć: 12

A ja myślę że się pokuszą o coś takiego.
Na wszelkiego rodzaju on-line pass'y ludzie też psioczyli na początku a teraz to w zasadzie każda gra ma je w jakimś stopniu wpakowane i jak łykniesz używkę to na starcie masz 800-1200 MSP do wydania jeżeli chcesz w pełni rozkoszować się tytułem (vide Batman AC, AssasinCreed Revelation, MassEffect 3).
Myślę że teraz intensywnie główkują jak to rozwiązać. Tyle że rynek używek głównie bije w producentów gier a nie w producenta konsoli.
Małomiękki i tak kasę trzepie ze sprzętu, z Gold'a i daje też zarobić producentom na online passach.
Tyle że jakby faktycznie producenci założyli sobie target sprzedaży i po osiągnięciu go spuszczali ceny to ludzie by mniej używek kupowali.

A przy blokadzie nowej gry na jednej konsoli to co mam niby zrobić jak kupię nówkę i mi się nie spodoba, pozbyć się nie da bo już będzie zablokowana. Czyli kasa wywalona w błoto albo zwrot do producenta z żądaniem zwrotu kasy.

Xbox Online Center Forum > Microsoft > Xbox One

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania