Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Sony > PlayStation 2 > Socom


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-04-2006, 22:17   #21
sobol
Spambot
sobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narody
 
sobol's Avatar
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Podobno Stolica
Posty: 5 721
Reputacja: 5842

Lista Osiągnięć
Ten jedyny Zapalczywy Lubiany Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 24

Domyślnie Pierwsze wrażenia

to jest taka sama akcja jak przesiadka z S1 na S2 tez wiekszosc marudzila (ja tez ) ze haos i takie tam poprostu przyzwyczaic sie trzeba i juz
odpalcie sobie socom1 i zobaczcie jak to tam bylo hmm moze ja sobie odpale :aniolek:
__________________


WYSŁANE Z KRZESŁA OBROTOWEGO FIRMY INTAR TOOLS staram się nie ignorować P.Damiana
sobol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-04-2006, 22:21   #22
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 386
Reputacja: 10945

Lista Osiągnięć
4 The Players Platynki jak dziewczynki Forever Alone Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 47

Domyślnie Pierwsze wrażenia

Cytat:
Napisał {czarny}
-Matek ma problemy z HS nie słyszy nikogo i nie moze gadac ale tylko on ma taki problem bo reszta polaków i ja mamy dobrze
Możesz mu przekazać, że ma poblokowane porty i musi najlepiej PS2 wrzucić w DMZ w swoim routerze (w instrukcji powinien mieć jak to zrobić).
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-04-2006, 22:54   #23
Hosen
Spambot
Hosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądze
 
Hosen's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Miasto: Złotoryja
Posty: 3 680
Reputacja: 2321

Lista Osiągnięć
Zdarta klawiatura Złomiarz 360 stopni Cztery ściany 
Liczba Osiągnięć: 9

Domyślnie Pierwsze wrażenia

ta, tylko czemu mam sie przyzyczajac do zrypanego framerate'a? ja dalej nie moge pojac, jak mozna wypuszczac cos, co nie spelnia wymogow graczy.
__________________
Hosen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 00:39   #24
{czarny}
Znajomy
{czarny} Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 154
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do {czarny} Wyślij wiadomość przez MSN do {czarny}
Domyślnie Pierwsze wrażenia

Cytat:
Napisał wrog
Cytat:
Napisał {czarny}
-Matek ma problemy z HS nie słyszy nikogo i nie moze gadac ale tylko on ma taki problem bo reszta polaków i ja mamy dobrze
Możesz mu przekazać, że ma poblokowane porty i musi najlepiej PS2 wrzucić w DMZ w swoim routerze (w instrukcji powinien mieć jak to zrobić).
No MJ mówil mu to wlasnie, jutro ma zrobic Matek.Ja tez mam ten sam problem,ale mam mozliwosc podlaczenia neta bezposrednio i tak wlasnie zrobiłem i dział HS,ale chyba bede musial tez odblokowac te porty.Hosen zwalniajace fermante jest tylko jak gra sie 16vs16 moze czasem jak 14vs14 ale nawet takie zwolnienia sa nic w porównaniu do socoma 2 na FishHooku albo Biter Jungle 8vs8 tam to była tragedia...Nie jest żle mnie wciagnął socom3 jak dojda jeszcze klanówki to bedzie jeszcze ciekawiej.
__________________
{czarny} jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 11:35   #25
snakemaycry
Wariat
snakemaycry Jest wokół niego pozytywna aurasnakemaycry Jest wokół niego pozytywna aura
 
snakemaycry's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Posty: 1 127
Reputacja: 198

Lista Osiągnięć
360 stopni Achievement Whore Donator Dopiero się rozkręcam! 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Pierwsze wrażenia

Cytat:
Napisał Hosen
ta, tylko czemu mam sie przyzyczajac do zrypanego framerate'a? ja dalej nie moge pojac, jak mozna wypuszczac cos, co nie spelnia wymogow graczy.
Sony, like no other 8)
__________________
snakemaycry jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 16:19   #26
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Pierwsze wrażenia

loool, lekko zwalnia? przeciez jak ladnie przytnie to nic nie mozna zrobic, ani wycelowac ani w drzwi trafic dobrze! framerate w s2 w porownaniu do tego jest mega plynny :trup: i wcale nie musi byc duzo osob na serwerze... mi tam cielo przy 16 i 18 graczach (na citadel w budynkach a na blackwoods czy jakos tam wszedzie). ogolnie zipper zbyt wysoko nie mierzyl z animacja - 30(25 - trudno powiedziec) fpsow (i to nie stale) to nie jest duzo przy takiej grafie, wystarczy spojrzec na bf2 - niedosc ze ladniejszy to i plynniejszy.
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 16:20   #27
{czarny}
Znajomy
{czarny} Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 154
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do {czarny} Wyślij wiadomość przez MSN do {czarny}
Domyślnie Pierwsze wrażenia

Oj Cinek to idz lepiej graj w co innego widze ze socom wcale ci nie podpasował,inni nie narzekaja polacy...
__________________
{czarny} jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 16:24   #28
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Pierwsze wrażenia

inni nie narzekaja bo sa slepo zapatrzeni w socoma i ps2... kiedys tez taki bylem, ale inne konsole otwarly mi oczy i pokazaly mi ze sony to jednak robi wszystko po najmniejszej linii oporu... pewnie gdyby nie m$ z xbl to nadal nie wydali by na poza japonie...

aha, i zrobie tak - pojde sobie pograc w cos innego, zaoszczedze troche nerwow... na s3 wpadac bede jedynie jak bedzie ekipa, tak to nie widze sensu aby psuc sobie nastroj
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 17:52   #29
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 386
Reputacja: 10945

Lista Osiągnięć
4 The Players Platynki jak dziewczynki Forever Alone Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 47

Domyślnie Pierwsze wrażenia

To, że Citadel laguje wiadomo od dawna. Przesadzili na nim tak jak na Vigilance. Wiedziałem, że cinek wyjedzie z argumentem fanbojostwa jak mu się zwróci uwagę Zobaczymy jak ja jutro zagram i czy też zobaczę aż tyle bugów. Cinek nie porównuj Socoma do BFa... Te gry są całkiem inaczej zrobione i zbudowane. Do tego masz max 16 graczy, a nie 32.
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 17:55   #30
Hosen
Spambot
Hosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądze
 
Hosen's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Miasto: Złotoryja
Posty: 3 680
Reputacja: 2321

Lista Osiągnięć
Zdarta klawiatura Złomiarz 360 stopni Cztery ściany 
Liczba Osiągnięć: 9

Domyślnie Pierwsze wrażenia

Cytat:
Napisał wrog
Do tego masz max 16 graczy, a nie 32.
24
__________________
Hosen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:03   #31
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 386
Reputacja: 10945

Lista Osiągnięć
4 The Players Platynki jak dziewczynki Forever Alone Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 47

Domyślnie Pierwsze wrażenia

24? Możliwe Właśnie grając na XBL ostatnio 8vs8 jakoś wydawało mi sie "mało", bo przeciwników szukać trzeba było hehe. Ale to ciągle sporo mniej. Spójrzcie też na budowę większości map w BFie - pustynia, jakieś małe miasteczko w środku i mgła (są wyjątki oczywiście), która pozwala uchronić przed zwolnieniami. Porównując do takiego Citadel jest trochę biednie. Zobaczę sam jutro, ale wątpię żebym miał aż tak pesymistyczne udczucia jak cinka.

Teraz takie pytanko, które mnie dręczy od dłuższego czasu i jestem ciekawy jak to jest. Czy trzeba się szukać grając powiedzmy 12vs12?
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:04   #32
KamilW
Znajomy
KamilW Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Posty: 165
Reputacja: 4
Wyślij wiadomość przez AIM do KamilW Wyślij wiadomość przez MSN do KamilW
Domyślnie Pierwsze wrażenia

A idzcie wszyscy w ... Jeden to, drugi tamto. Ja mysle (chociaz jeszcze nie gralem) ze bedzie fajne, wiekszych problemow niz te na S2 napewno nie bedzie, mniej lagow, duze mapy hehe, duzo kombinacji broni (wreszecie porzadne bronie z cichaczem dla terrorkow)...

Calkiem to mozliwe ze za malo gra sie polepszyla (serwer, friends list...) ale w koncu jest o wiele lepiej niz na S2, no nie? Nawet jak mi online nie podpadnie, w co watpie, to bede gral single. :wow:
KamilW jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:12   #33
{czarny}
Znajomy
{czarny} Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 154
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do {czarny} Wyślij wiadomość przez MSN do {czarny}
Domyślnie Pierwsze wrażenia

12vs12 troche jest szukania,ale zazwyczaj ktos raszuje wiec wiez..Za to czesto jest ze zostają goscie i koniec czasu,czasem to wkurza bo długo trzeba czekac az sie zacznie nastepna runda.
__________________
{czarny} jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:14   #34
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 386
Reputacja: 10945

Lista Osiągnięć
4 The Players Platynki jak dziewczynki Forever Alone Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 47

Domyślnie Pierwsze wrażenia

No, ja za kampienie w zwykłym pokoju chyba będę wotował Chociaż teraz to pewnie będzie normalka - przejmowanie się statsami i rankiem...
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:14   #35
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Pierwsze wrażenia

No wiesz wrog, to potrafi odrzucic jak pierwsza mapa na jaka wchodzisz ma taki framerate ze odechciewa sie grac... druga tez... za to na 3 calkiem niezle bylo...
ehh no zobaczy sie jak bedzie wiecej luda z polski na serwerach, dam jeszcze raz szanse, moze mi jeszcze podpasi :P

aha, bf graficznie jest znacznie lepszy od socoma, wystarczy chocby spojrzec na tekstury, w s3 to az strach patrzec (np. na sciany), no i mgielka tez jest...

apropo fanbojostwa... to jezeli ktos czeka na gre 2 lata i byl na nia mega napalony to nawet jakby to bylby najwiekszy bubel na swiecie to i tak i tak wmawialby sobie ze wszystko jest kazackie i byc moze sa jedynie "lekkie" niedociagniecia...
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:16   #36
Hosen
Spambot
Hosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądzeHosen Sława i pieniądze
 
Hosen's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Miasto: Złotoryja
Posty: 3 680
Reputacja: 2321

Lista Osiągnięć
Zdarta klawiatura Złomiarz 360 stopni Cztery ściany 
Liczba Osiągnięć: 9

Domyślnie Pierwsze wrażenia

Cytat:
Napisał wrog
Spójrzcie też na budowę większości map w BFie - pustynia, jakieś małe miasteczko w środku i mgła (są wyjątki oczywiście), która pozwala uchronić przed zwolnieniami.
biegne w s3, nagle pol mapy mi sie pojawia... w BF jest raczej mgielka. na Backstabie mozna z 300 metrow zdjac kolesia z czolgu.
jesli nie przechodzilo pomyslnie testow to po co na chama wrzucali taka ilosc graczy? to nie ma sensu. nie takiej rozgrywki sie spodziewalem. koles pogina jak napalony perszing po mapie, trafic go nie moge... jak gralem, to wystrzelalem z przeciwnikiem po magazynku zanim zesmy sie trafili. mysle, ze fani sa za malo obiektywni.

Cytat:
Napisał KamilW
Calkiem to mozliwe ze za malo gra sie polepszyla (serwer, friends list...) ale w koncu jest o wiele lepiej niz na S2, no nie?
ja tego nie wiem... ale skoro cinek gral, wiec cos w tym musi byc.

generalnie, juz to mowilem, ze jakby jakis pececiarz zobaczyl, ze ludzie sie tak jaraja socomem to by chyba padl. dla mnie gra mocno niedopracowana pod wzgledem rozgrywki, ale w koncu PES tez nie jest idealny, a zoli sie godzinami. nadal czekam na ekipe z Polski.

pozdrowiony
__________________
Hosen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:24   #37
{czarny}
Znajomy
{czarny} Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 154
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do {czarny} Wyślij wiadomość przez MSN do {czarny}
Domyślnie Pierwsze wrażenia

Ja sobie katuje w single teraz bo musze kozackie stroje odkryc :P i STG Jestem juz chyba w 9 misji w polsce ale jaja żuk jedzie nawet a jakie teksty polaków jak gadają ze soba to jest niezły lol Ide dalej grac.Misie przechodzi sie elegandzko na wysokim poziomie.
__________________
{czarny} jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 18:26   #38
szuja
Wariat
szuja Wkroczył na dobrą drogę
 
szuja's Avatar
 
Zarejestrowany: Mar 2005
Posty: 1 307
Reputacja: 44

Lista Osiągnięć

Domyślnie Pierwsze wrażenia

zeby odkrywac te stroje trza przechodzic na najwyzszym poziomie trudnosci??...
tak sie tylko pytam.... :>...
szuja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 19:25   #39
Rudy_PL
Stały bywalec
Rudy_PL Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: May 2005
Posty: 262
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do Rudy_PL Wyślij wiadomość przez MSN do Rudy_PL
Domyślnie Pierwsze wrażenia

Cytat:
Napisał {czarny}
Ja sobie katuje w single teraz bo musze kozackie stroje odkryc :P i STG
lol sgt nie ma odrazu ??
__________________
Open your eyes.
<br />WoW.
Rudy_PL jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-04-2006, 19:28   #40
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 386
Reputacja: 10945

Lista Osiągnięć
4 The Players Platynki jak dziewczynki Forever Alone Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 47

Domyślnie Pierwsze wrażenia

Stroje guilly (te fajne ), IW, STG są do odkrycia. Grę chyba trzeba trzy razy przejść...
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

  Xbox Online Center Forum > Sony > PlayStation 2 > Socom


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:47.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.