Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Microsoft > Halo

Halo Dział poświęcony w całości uniwersum Halo!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-05-2007, 19:50   #1
Besiu
Początkujący
Besiu Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Posty: 87
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do Besiu Wyślij wiadomość przez MSN do Besiu
Domyślnie HALO 3 - temat ogólny

Po drobnym opóźnieniu wystartowała wreszcie Beta Halo 3.
Jakie macie wrażenia i odczucia? Uważacie że wyjdzie z tego hit/gniot?

wg. mnie gameplay jest świetny, gra bardzo wciągą - a to najważniejsze
Najgorsza z tego wszystkiego jest grafika która w sumie - kłuje w oczy.... :trup:
Nawet jeżeli ją podrasują to nie aż tak żeby podskoczyła takim tytułom jak Gears of War.
__________________
Besiu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-05-2007, 20:44   #2
Wickoo
Nowy
Wickoo Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Posty: 5
Reputacja: 0
Send a message via Skype™ to Wickoo
Domyślnie Halo 3

A mnie to nie wciągnęło.. Grafika denna, ale za to niektóre rozwiązania, jak to genialne lobby, są bardzo ciekawe.

Sama gra natomiast to dla mnie po prostu nic ciekawego.
Wickoo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-05-2007, 22:42   #3
oLaudix
Nowy
oLaudix Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Jun 2005
Posty: 34
Reputacja: 0
Domyślnie Halo 3

Wygląda jak halo 2 ino że w większej rozdziałce.
oLaudix jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-05-2007, 17:09   #4
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Halo 3

eee graficznie nie jest tak zle, panowie, nie przesadzajmy. nie sa to moze girsy ale gra wyglada porzadnie.

a gameplay'owo to cudnie ^^ znowu zakochalem sie w halo
szkoda tylko ze sporo bugow jeszcze :f np. w lobby nagle ktos zaczyna "mrugac", wywala Retrieving files from XBL i dupa, nie mozna wlaczycz gry :f czasem sie "naprawi" a czasem nie.
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-05-2007, 19:53   #5
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 122
Reputacja: 10062

Lista Osiągnięć
Forever Alone Ten jedyny Widz Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 45

Domyślnie Halo 3

Po 30h ściągania wreszcie zagrałem, na razie jeden meczyk. Gameplay wiadomo, że bez zarzutów. Ale graficznie to Halo 2 na sterydach, te ząbki i tekstury mają poprawić, bo będzie foch!
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-05-2007, 12:02   #6
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Halo 3

ej dziwne bo u mnie jest wszystko pieknie wygladzone, 0 zabkow :f grasz na componencie czy na vga? bo kumpel gra na vga i tez ma zabki, moze to wina kabla.... (w girsach po pierwszym update tak bylo)
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-05-2007, 12:26   #7
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 122
Reputacja: 10062

Lista Osiągnięć
Forever Alone Ten jedyny Widz Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 45

Domyślnie Halo 3

Gram po komponencie, nie wiem może za blisko siedzę TV czy coś Wczoraj do 2 w nocy w grupce 8 Polaków sobie graliśmy. Świetna zabawa była. Bardzo podoba mi się to, że standardowa giwera daje radę i nie trzeba po respie od razu szukać czegoś. Z mapek najbardziej leży mi chyba Valhalla (High Ground ujdzie jeszcze).
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-05-2007, 12:47   #8
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Halo 3

hmmm to dziwne :f bo afair to mamy te same tv (le26r71b?), obaj gramy na componencie, obaj siedzimy blisko tv (ja jakies 1 - 1,5 m) i ty masz aliasing a ja nie :f wiem ze jestem slepy i w ogole ale zabki raczej widze sam juz nie wiem o co tu chodzi :P

valhalla? ta mapa bylaby dobra ale na 8 vs 8 a nie 4 vs 4 - moim zdaniem jest poprostu za duza. najbardziej podoba mi sie high ground a nastepnie ta sniezna (nie pamietam jak sie nazywa).

a wlasnie, dlaczego w lobby moze byc do 16 osob a playlisty obsluguja max 8 osob? przeciez to glupota :f
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-05-2007, 13:43   #9
Besiu
Początkujący
Besiu Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Posty: 87
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do Besiu Wyślij wiadomość przez MSN do Besiu
Domyślnie Halo 3

Dziś z ciekawości czekne tego componenta i powiem czy jest różnica. :wink:
__________________
Besiu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-05-2007, 15:15   #10
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 122
Reputacja: 10062

Lista Osiągnięć
Forever Alone Ten jedyny Widz Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 45

Domyślnie Halo 3

Cytat:
valhalla? ta mapa bylaby dobra ale na 8 vs 8 a nie 4 vs 4 - moim zdaniem jest poprostu za duza. najbardziej podoba mi sie high ground a nastepnie ta sniezna (nie pamietam jak sie nazywa).
Graliśmy 4vs4 team slayera i VIP, nie było żadnego szukania się - głównie dzięki tym wyrzutniom. Mapka wcale duża nie jest.

Swoją drogą VIP się fajnie gra, niezła zabawa była wczoraj.
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-05-2007, 16:12   #11
Besiu
Początkujący
Besiu Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Posty: 87
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do Besiu Wyślij wiadomość przez MSN do Besiu
Domyślnie Halo 3

"Ząbki" występują tylko na TV 4:3, jak masz 16:9 to jest normalnie :wink:
__________________
Besiu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-05-2007, 16:29   #12
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Halo 3

@wrog - napewno jest wieksza od high ground :P ja jednak wole male mapki na ktorych jest duza zadyma :P

a VIP jest moim ulubionym trybem zaraz po team slayerze ofkoz
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-05-2007, 15:46   #13
oLaudix
Nowy
oLaudix Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Jun 2005
Posty: 34
Reputacja: 0
Domyślnie Halo 3

Cytat:
(w girsach po pierwszym update tak bylo)
Nie prawda. W GoW nigdy nie miałem ząbków.
oLaudix jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20-05-2007, 20:39   #14
c1n3k
Uzależniony
c1n3k Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Posty: 618
Reputacja: 47
Wyślij wiadomość przez AIM do c1n3k Wyślij wiadomość przez MSN do c1n3k
Domyślnie Halo 3

to ze ty nie miales to nie znaczy ze nikt nie mial - a wiem ze taki problem istnial bo masa ludzi sie skarzyla

okej, wytezylem swoj wzrok i zobaczylem te, legendarne juz zabki - ale niezle musialem sie przy tym natrudzic :P
__________________

<br />www.GameOwn.com
<br />Wii Friendcode: 1369-9472-4352-4060
c1n3k jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22-05-2007, 18:03   #15
pchela
Nowy
pchela Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Oct 2006
Posty: 7
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do pchela
Domyślnie Halo 3

Wg. mnie:
1. Grafika dobra, ale nie jest ona najważniejsza, ważne żeby wyeliminowali te ząbki.
2. Dużą wadą jest to że czasami przy dużej zadymie, albo szybkim obkręcaniu kamerą mocno przycina, spadają FPS'y niestety ;/ W takiej grze nie powinno tego być wcale
3. Granaty mi nie przypasowały, aczkolwiek to moje zdanie a wiem że niektórym bardzo się podobają
4. Needler trochę przesadzony
5. Snajperka jest najlepsza ze wszystkich części
6. Trudniej wchodzą 4ki z BR'a, ale to dobrze
7. Spartan Laser - chyba najmocniejsza broń, czytałem że ma służyć do niszczenia pojazdów ale i tak każdy używa do wiadomych celów i sprawdza się w tym bardzo dobrze, lepiej nawet niż bazooka - trochę przesadzona broń wg. mnie
pchela jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-06-2007, 11:29   #16
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 122
Reputacja: 10062

Lista Osiągnięć
Forever Alone Ten jedyny Widz Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 45

Domyślnie Halo 3

Master Chief Sucks at Halo

http://www.youtube.com/watch?v=Jz3br1q5wIQ
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23-07-2007, 21:29   #17
wrog
El Presidente
wrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodnewrog Niewiarygodne
 
wrog's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Miasto: Kutno
Posty: 17 122
Reputacja: 10062

Lista Osiągnięć
Forever Alone Ten jedyny Widz Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 45

Domyślnie Halo 3

Ma ktoś jakieś pytanie, które chciałby zadać Bungie?
__________________
wrog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-08-2007, 13:59   #18
LATO97
Początkujący
LATO97 Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Posty: 65
Reputacja: 0
Wyślij wiadomość przez AIM do LATO97
Domyślnie HALO 3

Tak mysle sobie ze mamy w tym roku na przelomie jesien/zima wielka hosse na rynku gier wideo, Wiem ze wielu z was za najlepszy tytul uwaza serie HALO wiec postanowilem zalozyc ten temat. I tak oto szykuje nam sie najlepszy FPS multiplayer jak i zarowno doskonaly singiel, Fabula ciagnaca sie przez 2 czesci byla naprawde dobra jak na gre tego gatunku. Ja wiem jedno ta gra bedzie gra roku a moze i 10-lecia :P
__________________
Big Misiu
LATO97 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-08-2007, 14:22   #19
above89
Stały bywalec
above89 Wkroczył na dobrą drogę
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Posty: 387
Reputacja: 30
Wyślij wiadomość przez AIM do above89
Domyślnie HALO 3

Przyznam sie ze nigdy nie grałem w Halo
Ale mam ochote zabrać sie za trzecią cześć, aczkolwiek mam mieszane uczucia co do tego tytułu.
__________________
above89 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-08-2007, 15:13   #20
wisnialand
Nowy
wisnialand Zobaczymy co z niego wyrośnie
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Posty: 34
Reputacja: 0
Domyślnie HALO 3

Dokładnie podzielam zdanie mojego przed mówcy też nigdy nie grałem
w żadną część HALO i jestem ciekaw czy wciągnie mnie ta gra
__________________
wisnialand jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

  Xbox Online Center Forum > Microsoft > Halo


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:02.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.