Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Sony > PlayStation 3

PlayStation 3 Dyskusja na poziomie o kolejnym dziecku Kutaragiego.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-11-2010, 23:37   #41
komar
bzzz bzzz bzzz
komar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca światakomar Władca świata
 
komar's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Miasto: Częstochowa
Posty: 4 143
Reputacja: 8809

Lista Osiągnięć
Ten jedyny Święty Graal 4 The Players Aniołek 
Liczba Osiągnięć: 36

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Fajta daj znać co z tym Castle Crasher? Chcesz czy pasujesz? Mam juz dane do wpłaty od tego gościa.

p.s. Gawlik jak Fajta sie rozmysli to miejsce jest wolne.
__________________
komar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-11-2010, 01:19   #42
Fighter Pl
Spambot
Fighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl CelebrytaFighter Pl Celebryta
 
Fighter Pl's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Miasto: Dark Souls
Posty: 4 006
Reputacja: 3646

Lista Osiągnięć
4 The Players Święty Graal Aniołek Widz 
Liczba Osiągnięć: 41

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Jutro robie mu przelew
Fighter Pl jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-11-2010, 23:02   #43
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Kto chciałby zlozyc sie na wipouta?
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2010, 01:45   #44
Lijon
Początkujący
Lijon Może być tylko lepiej
 
Lijon's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2006
Posty: 112
Reputacja: -48
Wyślij wiadomość przez AIM do Lijon Send a message via Skype™ to Lijon
Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Tego chyba nie opłaca sie kupować z pss lepiej kupić na B-R i potem sprzedać dalej :P
__________________
Lijon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2010, 01:56   #45
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

A masz racje : p
Ps. To moze scoot pilgrim?
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2010, 02:52   #46
mataman
Spambot
mataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebrytamataman Celebryta
 
mataman's Avatar
 
Zarejestrowany: Dec 2007
Miasto: Warszawa
Posty: 3 806
Reputacja: 4117

Lista Osiągnięć
Jakość, nie ilość 360 stopni PlayStation 3 is my Home I love Apple 
Liczba Osiągnięć: 12

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Cytat:
Napisał Lijon Zobacz post
Tego chyba nie opłaca sie kupować z pss lepiej kupić na B-R i potem sprzedać dalej :P

Tej gry sie nie sprzedaje.
__________________
mataman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2010, 11:18   #47
Lijon
Początkujący
Lijon Może być tylko lepiej
 
Lijon's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2006
Posty: 112
Reputacja: -48
Wyślij wiadomość przez AIM do Lijon Send a message via Skype™ to Lijon
Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

scoot piligram TAK!!!!!!!!
__________________
Lijon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2010, 14:43   #48
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Czyli co jestes zainteresowany ?

Jak ktos chetny to sie wpisywac.

Ps. Gra ktos jeszcze w maga i wipeouta?
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!

Ostatnio edytowane przez karol191 : 14-11-2010 o 01:05
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-11-2010, 16:44   #49
Lijon
Początkujący
Lijon Może być tylko lepiej
 
Lijon's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2006
Posty: 112
Reputacja: -48
Wyślij wiadomość przez AIM do Lijon Send a message via Skype™ to Lijon
Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Dawac ludzie na scoot piligram ja ma kumpla z osiedla ktory tez to bierze to mamy 3 osoby.
__________________
Lijon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-11-2010, 19:26   #50
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Wlasciwie to juz mozna bo za 13 zl ale jak co mozemy poczekac.
Ps.Moge placic karta i Lijon utworzysz konto :p?
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16-11-2010, 01:50   #51
Lijon
Początkujący
Lijon Może być tylko lepiej
 
Lijon's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2006
Posty: 112
Reputacja: -48
Wyślij wiadomość przez AIM do Lijon Send a message via Skype™ to Lijon
Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

jakies fikcyjne konto mam zalorzyc tylko do pobrania tej gry ?? moze znajdziemy jeszcze jedna osobe zaraz spytam sie luka moze sie zrzuci z nami i takiego innego ziomka z ps
__________________
Lijon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16-11-2010, 15:42   #52
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Cytat:
Napisał Lijon Zobacz post
zalorzyc
Juz nie wiem czy sie z toba skladac
Ps Jak co niech sie wszyscy tu wpisza zeby nie bylo pozniej.
1 Karol191
2
3
4
5

Dawajta bo mam na to parcie :P
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!

Ostatnio edytowane przez karol191 : 16-11-2010 o 18:01
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-11-2010, 17:38   #53
Lijon
Początkujący
Lijon Może być tylko lepiej
 
Lijon's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2006
Posty: 112
Reputacja: -48
Wyślij wiadomość przez AIM do Lijon Send a message via Skype™ to Lijon
Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

lijon88 + Inkv88 moj ziomek z osiedla

---------- Wiadomość dodana 16:38 ---------- Pierwotna wiadomość opublikowana 16:36 ----------

znacie dobrze tego przemekd1?? bo wyslalem mu kase z ponad tydzien temu i nie raczy już odp na wiadomości.
__________________
Lijon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-11-2010, 18:46   #54
przemek1d
Początkujący
przemek1d Wkroczył na dobrą drogę
 
przemek1d's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2009
Posty: 136
Reputacja: 48

Lista Osiągnięć
Zbieram puchary Platynki jak dziewczynki Przybij piątkę! Na dobre i na złe 
Liczba Osiągnięć: 11

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Witam, wysłałeś kasę SwakCzarny7777, powiedział że dzisiaj kupi jak mu kasa od Braktusensu dojdzie.

A napisałem ci przecież że gry będą jak każdy wpłaci.

Nie mogę przyśpieszyć zakupu. Nie odemnie to zależy.
__________________


Ostatnio edytowane przez przemek1d : 17-11-2010 o 18:50
przemek1d jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-11-2010, 20:29   #55
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

1Karol191
2 Lijon 88
3 Inkiv88
Czyli narazie tyle tak?

PS. http://gametrade.pl/grupa/wspolne-za...m-vs-the-world
Dawajta sa tu 2 osoby wiec komplet

Jak nie bedzie dzis odzewu to kupie z ekipa gametrade bo za duzo czasu to trwa.
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!

Ostatnio edytowane przez karol191 : 18-11-2010 o 06:24
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-11-2010, 15:42   #56
Lijon
Początkujący
Lijon Może być tylko lepiej
 
Lijon's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2006
Posty: 112
Reputacja: -48
Wyślij wiadomość przez AIM do Lijon Send a message via Skype™ to Lijon
Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

dawaj bierzemy ten towar
__________________
Lijon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-11-2010, 16:38   #57
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Juz troche za pozno bo napisalem ze 13 zl maja wplacic :p
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18-11-2010, 17:37   #58
Lijon
Początkujący
Lijon Może być tylko lepiej
 
Lijon's Avatar
 
Zarejestrowany: May 2006
Posty: 112
Reputacja: -48
Wyślij wiadomość przez AIM do Lijon Send a message via Skype™ to Lijon
Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

to oddaj im po pare zl albo daj mi ich konta i ja im mysle po 4,5zl
__________________
Lijon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-11-2010, 06:51   #59
karol191
Stały bywalec
karol191 Wkroczył na dobrą drogę
 
karol191's Avatar
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 280
Reputacja: 43

Lista Osiągnięć
Zapalczywy Konsekwentny Swój! Mister Chief 
Liczba Osiągnięć: 5

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

Sam nie wiem
__________________
FPFDPSCZP - Front Poparcia Fujiego dla pozbycia sie Cyganów z Polski!!!
karol191 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30-11-2010, 13:37   #60
crazzie
Spambot
crazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narodycrazzie Klękajcie narody
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Miasto: Poznań, Poland
Posty: 5 231
Reputacja: 6757

Lista Osiągnięć
Own3r! Wiisi mi to Ten jedyny Zbieram puchary 
Liczba Osiągnięć: 42

Domyślnie Odp: Składka na gry z PSN

szukam osob ktore chcialyby sie zrzucic na gry na move, w tej chwili jest to tumble, pozniej beda inne, beat scetcher, pewnie echochrome itd, chetni?
__________________
Powered by: Sony KDL-50W829B | Playstation4 | XboxOne | Playstation3 + PSmove | Wii | PS Vita | Nintendo DS | PSP 1000

czytam wszystkie posty i wszystkich lubię.
crazzie jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

  Xbox Online Center Forum > Sony > PlayStation 3


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:58.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.