Xbox Online Center Forum

Wróć   Xbox Online Center Forum > Inne > Hyde Park

Hyde Park Tematy o wszystkim co aktualnie trapi naszych użytkowników.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-06-2012, 21:11   #2561
sobol
Spambot
sobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narody
 
sobol's Avatar
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Podobno Stolica
Posty: 5 776
Reputacja: 6427

Lista Osiągnięć
Ten jedyny Zapalczywy Lubiany Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 24

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

pudełko naprawde nie peka idealne do hydroponiki
__________________


WYSŁANE Z KRZESŁA OBROTOWEGO FIRMY INTAR TOOLS staram się nie ignorować P.Damiana
sobol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-07-2012, 10:19   #2562
FalsoVero
Znajomy
FalsoVero Jest wokół niego pozytywna auraFalsoVero Jest wokół niego pozytywna auraFalsoVero Jest wokół niego pozytywna aura
 
FalsoVero's Avatar
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Szczecin
Posty: 218
Reputacja: 211

Lista Osiągnięć
Wyginam śmiało ciało Go! Go! PSP/Vita Konsekwentny Jakość, nie ilość 
Liczba Osiągnięć: 13

Domyślnie

Cytat:
Napisał sobol Zobacz post
Czy ja sie tu juz chwalilem czy nie chwalilem
All sizes | _DSC2324 | Flickr - Photo Sharing!
Rasa Ragdoll cena 2K>
Fajna przystawka dla mojego bulla

Wole zwykle bez tej puszystej siersci
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
__________________
FalsoVero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-07-2012, 01:30   #2563
somber86
Stały bywalec
somber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłośćsomber86 Przed nim wspaniała przyszłość
 
somber86's Avatar
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Gdańsk
Posty: 441
Reputacja: 1619

Lista Osiągnięć
Książkotwarz Widz Aniołek Your e-penis must be huge! 
Liczba Osiągnięć: 30

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Co dzisiaj kupiłem ?

Nowego XBOX'a czas wrócić na LIVE'owe śmieci
a i wiedźmina 2 na klocka
__________________
somber86 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-07-2012, 19:40   #2564
Progresywny
Fanatyk
Progresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny CelebrytaProgresywny Celebryta
 
Progresywny's Avatar
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Miasto: Siedlce / Dublin
Posty: 876
Reputacja: 3156

Lista Osiągnięć
4 The Players Celebryta Bogacz Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 30

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Cytat:
Napisał FalsoVero Zobacz post
Fajna przystawka dla mojego bulla

Wole zwykle bez tej puszystej siersci
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
Też wolę inne ale i ten jest fajniutki. Koty są zajebiste!
__________________

de gustibus non est disputandum.
Progresywny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-07-2012, 21:15   #2565
Butch
No-life
Butch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch Celebryta
 
Butch's Avatar
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Újszandec
Posty: 2 694
Reputacja: 4039

Lista Osiągnięć
Książkotwarz Old School Playaz Konsekwentny Pokaż się! 
Liczba Osiągnięć: 15

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Proste, mój jest Batmanem:

__________________
Butch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07-07-2012, 12:57   #2566
sobol
Spambot
sobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narodysobol Klękajcie narody
 
sobol's Avatar
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Podobno Stolica
Posty: 5 776
Reputacja: 6427

Lista Osiągnięć
Ten jedyny Zapalczywy Lubiany Książkotwarz 
Liczba Osiągnięć: 24

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Cytat:
Napisał FalsoVero Zobacz post
Fajna przystawka dla mojego bulla

Wole zwykle bez tej puszystej siersci
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
Proponuje przeczytac sobie charakterystyke tej rasy Ragdoll (szmaciana lalka) Wyglad to zaledwie polowa, ja tego kota kupilem dla Corki ten kot poprostu uwielbia byc wiecznie glaskany przytulany itd. Nic nie jest mu straszne nigdy nie ma dosyc w przciwienstwie do Edzia ktory w tej chwili ma ponad 120cm i wazy okolo 12 kg i nie nie jest to spasony kot to poprostu MaineCoon jak ktos ma male dzieci i chce posiadac zwierzaka to polecam Ragdoll'a ten kot poprostu nie wie co to agresja
Ps. Wszystkie koty sa fajne
__________________


WYSŁANE Z KRZESŁA OBROTOWEGO FIRMY INTAR TOOLS staram się nie ignorować P.Damiana

Ostatnio edytowane przez sobol : 07-07-2012 o 13:05
sobol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-07-2012, 23:51   #2567
FalsoVero
Znajomy
FalsoVero Jest wokół niego pozytywna auraFalsoVero Jest wokół niego pozytywna auraFalsoVero Jest wokół niego pozytywna aura
 
FalsoVero's Avatar
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Szczecin
Posty: 218
Reputacja: 211

Lista Osiągnięć
Wyginam śmiało ciało Go! Go! PSP/Vita Konsekwentny Jakość, nie ilość 
Liczba Osiągnięć: 13

Domyślnie

Cytat:
Napisał sobol Zobacz post
Proponuje przeczytac sobie charakterystyke tej rasy Ragdoll (szmaciana lalka) Wyglad to zaledwie polowa, ja tego kota kupilem dla Corki ten kot poprostu uwielbia byc wiecznie glaskany przytulany itd. Nic nie jest mu straszne nigdy nie ma dosyc w przciwienstwie do Edzia ktory w tej chwili ma ponad 120cm i wazy okolo 12 kg i nie nie jest to spasony kot to poprostu MaineCoon jak ktos ma male dzieci i chce posiadac zwierzaka to polecam Ragdoll'a ten kot poprostu nie wie co to agresja
Ps. Wszystkie koty sa fajne
Tez lubię koty ale wole dachowce za swój charakter, niezależność. Druga sprawa wole przygarnac zwierzaki niż kupować wiesz taki dom adopcyjny póki nie zdecyduje się na pierworodnego


Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
__________________
FalsoVero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-07-2012, 18:12   #2568
Luke86PL
Uzależniony
Luke86PL Może być z siebie dumnyLuke86PL Może być z siebie dumnyLuke86PL Może być z siebie dumnyLuke86PL Może być z siebie dumnyLuke86PL Może być z siebie dumnyLuke86PL Może być z siebie dumnyLuke86PL Może być z siebie dumnyLuke86PL Może być z siebie dumny
 
Luke86PL's Avatar
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Białystok / Goniądz
Posty: 543
Reputacja: 1051

Lista Osiągnięć
Bogacz 4 The Players Ilość, nie jakość Handlowiec 
Liczba Osiągnięć: 16

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Ot tak na wieczór mały zestaw alkoholika



Spoiler:
może nie dziś , ale w końcu trzeba się pochwalić
'00 Renault Laguna 1,8 Alize [wszystko oprócz skóry + wir w baku gratis ]



teraz tylko jakieś fajne aluski 16"
__________________
Luke86PL jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-07-2012, 19:50   #2569
Butch
No-life
Butch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch Celebryta
 
Butch's Avatar
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Újszandec
Posty: 2 694
Reputacja: 4039

Lista Osiągnięć
Książkotwarz Old School Playaz Konsekwentny Pokaż się! 
Liczba Osiągnięć: 15

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Propsy za Guinnessa, ja to szukam tego po różnych sklepach i lipa, ale jak wrócę do siebie n kawalerski to cisnę bez litości to + Jacka Danielsa.
__________________
Butch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-07-2012, 20:21   #2570
Yatza
Znajomy
Yatza Wkrótce będzie sławny
 
Yatza's Avatar
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Lubuskie
Posty: 198
Reputacja: 68

Lista Osiągnięć
Ten jedyny Aniołek Na dobre i na złe Jakość, nie ilość 
Liczba Osiągnięć: 12

Domyślnie

A propo alko to Bosman beer wygrane uczciwie w gearsy dzisiaj przyjechalo 300 km ze Szczecina bardzo zacne piwo lekko gorzkie polecam

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
__________________
Skrytym parówkożercom mówimy zdecydowane NIE!
Yatza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-07-2012, 22:00   #2571
raiders
Uzależniony
raiders Można na niego liczyćraiders Można na niego liczyćraiders Można na niego liczyćraiders Można na niego liczyć
 
raiders's Avatar
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Świebodzin
Posty: 626
Reputacja: 338

Lista Osiągnięć
Old School Playaz  Jakość, nie ilość Konsekwentny 
Liczba Osiągnięć: 6

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Cytat:
Napisał Yatza Zobacz post
A propo alko to Bosman beer wygrane uczciwie w gearsy dzisiaj przyjechalo 300 km ze Szczecina bardzo zacne piwo lekko gorzkie polecam

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
Akurat ten browar dostać w innej części kraju niż nadmorska graniczy z cudem .... przynajmniej u mnie w lubuskim to za hoooj tego piwka znalesć nie mogę .
__________________
raiders jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 07:28   #2572
Yatza
Znajomy
Yatza Wkrótce będzie sławny
 
Yatza's Avatar
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Lubuskie
Posty: 198
Reputacja: 68

Lista Osiągnięć
Ten jedyny Aniołek Na dobre i na złe Jakość, nie ilość 
Liczba Osiągnięć: 12

Domyślnie

Ja tez lubuskie i chyba widzialem w zielonej w ktoryms markecie

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
__________________
Skrytym parówkożercom mówimy zdecydowane NIE!
Yatza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 19:54   #2573
Butch
No-life
Butch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch Celebryta
 
Butch's Avatar
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Újszandec
Posty: 2 694
Reputacja: 4039

Lista Osiągnięć
Książkotwarz Old School Playaz Konsekwentny Pokaż się! 
Liczba Osiągnięć: 15

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

200 półlitrówek Pana Tadeusza na wesele + Warkę Radler (bo nie piłem) + Perłę Chmielową (<3) i Perłę Export, bo jakiś tuman ustawił ją za moją Chmielową i dopiero po wyjściu ze sklepu się ogarnąłem, że wziąłem dwie różne Perełki ; /
__________________
Butch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 20:52   #2574
lvizzz
Fuck games, games suck
lvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca światalvizzz Władca świata
 
lvizzz's Avatar
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: London
Posty: 9 581
Reputacja: 8112

Lista Osiągnięć
Stary dziad! Ten jedyny Weteran Xbox Live Aniołek 
Liczba Osiągnięć: 46

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Dawaj zdjecie. Co to Radler?
lvizzz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 21:04   #2575
Butch
No-life
Butch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch CelebrytaButch Celebryta
 
Butch's Avatar
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Újszandec
Posty: 2 694
Reputacja: 4039

Lista Osiągnięć
Książkotwarz Old School Playaz Konsekwentny Pokaż się! 
Liczba Osiągnięć: 15

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Zdjęcia nie ma, bo wódę z hurtowni od razu na miejsce orgii zawiozłem, Perły wypijam, a Warka się w lodówie chłodzi.

Rader to taki soczek, mix piwo + lemon cośtam, wątpię, czy przebije mojego faworyta Sommersby, ale spróbować mogę.
__________________
Butch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 21:04   #2576
damiantc
Znajomy
damiantc Wkrótce będzie sławny
 
damiantc's Avatar
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: .ılı..ılı.
Posty: 169
Reputacja: 97
Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Cytat:
Napisał Butch Zobacz post
Perłę Export, bo jakiś tuman ustawił ją za moją Chmielową i dopiero po wyjściu ze sklepu się ogarnąłem, że wziąłem dwie różne Perełki ; /

w tamtym tygodniu znalazlem sklep w ktorym sprzedaja to cudo a na obczyznie to cus juz teraz wiem czym sie bede trul na weekend szkoda ze to nie bedzie Mocna lub chodziazby Chmielowa ale damy rade bo ow trunek wyroznia sie sposrod wszystkich
__________________
damiantc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 21:04   #2577
DamianX360
Stały bywalec
DamianX360 Jest wokół niego pozytywna auraDamianX360 Jest wokół niego pozytywna aura
 
DamianX360's Avatar
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Miasto: Królów Polski Kraków
Posty: 473
Reputacja: 178
Wyślij wiadomość przez AIM do DamianX360

Lista Osiągnięć
Go! Go! PSP/Vita  Każdy piłkę kopie Zapalczywy 
Liczba Osiągnięć: 12

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?



Taka nowość od Warki. Browar orzeźwiający o smaku limonki. 2% alkoholu. Ciekawe w smaku. Taka oranżada z lekkim posmakiem alkoholu.
__________________
DamianX360 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 21:43   #2578
kroolik37
Gang Świeżaków
kroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narodykroolik37 Klękajcie narody
 
kroolik37's Avatar
 
Zarejestrowany: Aug 2009
Posty: 4 791
Reputacja: 6515

Lista Osiągnięć
Jeden ekran to mało Stary dziad! Zdarta klawiatura Ten jedyny 
Liczba Osiągnięć: 24

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Na Open'er nie dało się wytrzymać porannej suszy bez Radlera
Jest 100 razy lepszy od nowego Lecha coś tam siki.
__________________
kroolik37 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 21:53   #2579
Habit75
Uzależniony
Habit75 Wszyscy go tu znająHabit75 Wszyscy go tu znająHabit75 Wszyscy go tu znająHabit75 Wszyscy go tu znająHabit75 Wszyscy go tu znająHabit75 Wszyscy go tu znają
 
Habit75's Avatar
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 602
Reputacja: 623

Lista Osiągnięć
Byłem pierwszy! Janko Muzykant Ilość, nie jakość Your e-penis must be huge! 
Liczba Osiągnięć: 16

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Ten radler gówno straszne. Lechu zreszta tez. Z tych wakacyjnych to tylko Sommersby własnie albo Perła Summer, która jest calkiem w porząsiu.
__________________
Habit75 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-07-2012, 22:07   #2580
Malebolge PL
Stały bywalec
Malebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innychMalebolge PL Wzór dla innych
 
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Podmiejsko
Posty: 493
Reputacja: 757

Lista Osiągnięć
Na dobre i na złe Byłem pierwszy! Achievement Whore Hall of Fame Star 
Liczba Osiągnięć: 9

Domyślnie Odp: Co fajnego dzisiaj kupiłeś?

Załóżcie klub wielbicieli damskich drinków, prawdziwy gracz pije Karpackie extra mocne i zagryza tytoniem
Browar poniżej 4voltów to już nawet nie siki, już lepiej coli się napić
plus temat na alko jest - co dzisiaj pijesz
__________________

Ostatnio edytowane przez Malebolge PL : 11-07-2012 o 22:14
Malebolge PL jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

  Xbox Online Center Forum > Inne > Hyde Park


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:08.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.